Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '11

 
Kategori
Şiir
 

Sus sadece dinle

Sus sadece dinle...

Durdur kalbini, durdur yüreğini, bu kez unut konuşmayı,

hani ilk zamanlardaki gibi ol karşımda, dilin tutulur konusamazdın ya,

utanırdın hani seviyordun çünkü.

İste o günlerdeki gibi sus...

Kaçırma gözlerini, yüzüme hatta gozlerimin icine bak!

tıpkı, ilk "SENİ SEVİYORUM" dediğin gün gibi bu kez de, "SEVMİYORUM" de...

Hadi söyle

"hataydın" de,

"yalandın" de,

"kandırdım" de,

"geldi geçti" de,

"hevestin" de,

ama ne olur, ne olur

"HİC SEVMEDİM" deme...

İnanmam!

çok yalan soyledin belki ama,

bu en büyük 'YALAN' olur...

Sahi sevmedin mi bir parça?

acımadı mı yüreğin?

nasıl bırakırım bu elleri?

demedin mi hic?...

Ağlamadın mı?

Yada gözyaşların bir köşede gizli gizli süzülmedi mi yanaklarına?...

Resimleri öpüp dayamadın mı yüreğine?

Hayallere dalıp, aramadın mı beni?
O bahçede oturup sohbet edecektik hani,

sen çayını yudumlarken,

ben şarkılar söyleyecektim,

sıcak yaz günlerinde...

Bitti mi smdi?

böyle kolay mıydı sevgi?

ben bilmem,

çünkü tek sende yasadım.

Şimdi, sen soyle!

Aşk bu kadar kolay mı?

sevmek bu kadar kolay mı?

vazgeçmek bu kadar kolay mı?...

Şimdi sende sıra,

ne olur konuş SUSMA...


B

 
Toplam blog
: 5
: 562
Kayıt tarihi
: 31.01.11
 
 

Birgün herkes hikayesini yazacak, fakat kimi kağıda kimi yüreğine... ..