Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mart '11

 
Kategori
Deneme
 

Sus ve gözlerime bak ki, seni ne kadar çok sevdiğimi anla!

Sus ve gözlerime bak ki, seni ne kadar çok sevdiğimi anla!
 

Lütfen sus artık. Sus ve içindekileri duymama izin ver. Sus ki bakışlarımız konuşsun, gözlerin anlatsın bana ne hissettiğini. Ne olur, böyle gülme. Böyle soğuk, böyle sıradan, böyle uzak... Bakma öyle. Bakmayı istemiyormuşsun gibi bakma bana. Üzülmemem için yapıyorsan, yapma! Sen böyle yapınca acı çekiyorum. İçimde birşeyler kırılıyor sanki. Beni sevmediğini sanıyorum, benim seni sevdiğim gibi. Benim gibi içten, benim gibi delice, benim gibi masum, benim gibi "çok" sevmiyorsun sanıyorum. Yoksa öyle mi? 

Lütfen sus biraz. Sus ve sana doya doya bakmama izin ver. Gözlerinin rengini ezberlememe, bakışlarını aklıma yazmama izin ver. Sen konuşunca konsantre olamıyorum ki sana! Evime gittiğimde birgün sana okutmayı umut ettiğim defterime yazamıyorum bugün nasıl göründüğünü, nasıl baktığını, nasıl hissettiğini, ve daha birçok şeyi... 

Sus işte. Sus ve gözlerime bak. İçimde, taa içimde bir yerlerde kendini gör. Dikkatli bakarsan anlarsın biliyorum. Seni nasıl sevdiğimi, yanındayken bile özlediğimi, adını içimde sürekli tekrarladığımı, seni kaybetmekten deli gibi korktuğumu anlarsın biliyorum. Nasıl üzüldüğümü, nasıl sevindiğimi, heyecanlandığımı anlarsın. 

Ama susmuyorsun ki! Beni anlaması için kendine izin vermiyorsun. Ve seni daha çok sevmeme de izin vermiyorsun. Sesini ezberleyebiliyorum yalnızca. Ama olsun, sesini ezberlemekte güzel. Yanımda olmanı istediğim zamanlarda kulağıma birşeyler fısıldıyorsun sanki. "Hep buradayım" diyorsun. "Yanındayım". Sesini ezberlemekte güzel. En az yüzünü ezberlemek kadar güzel. 

Lütfen biraz sus. Biraz sus ki duyabileyim sesini, iç sesini. Sus ki anlayayım seni. Sus ki sen de beni anla. Sus ve gözlerime bak. Sus ve gözlerime bak ki seni ne kadar çok sevdiğimi anla. Ne olur... anla! 

 
Toplam blog
: 30
: 503
Kayıt tarihi
: 27.02.11
 
 

Hayatı film gibi yaşayan, başından dert eksik olmayan, durup dururken ağlayabilen ama herşeye rağ..