Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Susadım, denizi avuçladım; ağladım

Susadım, denizi avuçladım; ağladım
 

Artık yağmur yağmıyor şehre
Kaldırımlar öyle piski
Artık yağmur yağmıyor şehre
Sokaklar kirli
Ayak izleri
Sokaklar kirli
Lekeli

Artık yağmur yağmıyor şehre
Sen gittin, gideli ...

Güneş bugünde doğmadı
Kaldırımlar öyle karanlık ki
Güneş bu günde doğmadı
Sokaklar öyle siyah ki
Sokaklar gözlerinin rengi
Gözlerin
Son bakışında öyle siyahtı ki

Bu sabah
Kapıma kimse süt bırakmadı
Bu sabah
ben uyurken kahvaltım hazırlanmadı
Bu sabah
Güneş doğmadı ...

Artık iskeleler çalışmıyor
Vapurlarda sigara içmek yasaklandı
Simit peşinde koşan tüm martılar
Bir gece vakti tutuklandı
Balıkçılar eylem yaptı
Sandalları yakıldı

Artık vapurlar çalışmıyor
Son jetonu, sana satıldı ...

Sular akmıyor yine
Musluklarım mühürlendi
Denizi avuçladım
Tuzlu geldi

Susadım

Ağladım

Gözyaşlarım kipriklerimden intahar etti
ve bir intahar vakti
yolcu etmiştim seni ...

Susadım
Susamışlığıma ağladım
Denizi avuçladım
Dalgaları kokladım

Geldim
Gidemedim
ben hep gidenleri bekledim

Denizi avuçladım
Geldim
Gidemedim
bekledim

Yağmur yağmadı
Güneş doğmadı
Kimse kahvaltımı hazırlamadı
Sanırım sonuncusuydu
Sigaramda kalmadı

Belkide tüm martıları asmalı
Öyle ya, düşünmeye sürüklüyor insanı
Kalan sandallarıda yakmalı
Bizi bu rakıya balıkçılar alıştırmadımı

TuNç

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..