Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Temmuz '07

 
Kategori
Doğal Hayat / Çevre
 

Susadım!

Susadım!
 

Kuraklık had safhada olması bir yana, küresel ısınmanında etkisiyle dünya ve özellikle ülkemiz en çok etkilenen coğrafya olmaktadır.

Siyasi hengamenin içinde ilgililerinde konuyla ilgili bakanlıklar arası koordinasyon oluşturarak politıka ve uygulama tedbirleri düşünüyorlarmı bilmem.

Bu konuda geniş bir yazı düşünürken, aklıma geleni yazayım.

Birgün sınıfta ders işliyorduk, öğretmenimiz iklimleri anlatırken, Şöyle dedi; Arkadaşlar bir dünya şiir yarışması yapılmış, Kim kazanmış biliyormusunuz.? Biz hep bir ağızdan hayırrr.

Biz merakla öğretmenimizin ağzına bakıyoruz.

O söylüyor, biz pürdikkat !

"YAĞMUR YAĞMAYACAKMI?
SUSADIM!"

Herkeste bir sessizlik.

Ne oluyor bu öğretmene diyoruz, der gibi birbirimize bakıp şaşırdık . Su istedi de vermedikmi acaba diye.

Neredeyse lavaboya koşmak aklımıza gelecekken; öğretmen :İşte yarışmayı kazanan şiir bu demesinmi.

Biz hep birlikte, arkaya yaslandık, bir nefes.

Öğretmenim o nasıl şiir?.

-Arkadaşlar, şair Hindistan'lı imiş , ülkesi o yıl çok kurak geçmiş. Birde bakmış şiir yarışması var oda bu cümle ile katılmış.

Demekki JÜRİ, şiirdeki konunun önemini anlamış diye düşünüyorum.Bu yaşadığımız sıcak kuraklığı görünce şiir'in mana ve önemini daha iyi anlıyorum.

Yurdumuza ve dünyaya daha güzel yaşanılır iklim dileği ile.

foto:www.sıcakgündem.com/

 
Toplam blog
: 376
: 1841
Kayıt tarihi
: 06.07.07
 
 

Hayat herkes için aslında yalnızlıktır. hiç kimsenin doğal garantisi yoktur. (Günlük atüel haberl..