Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Susamadım

Hep sus dedi bana hayallerim,
Ben de hep susmuştum onu dinleyip,
Her umudun ardından kapandı gözlerim,
Karanlığa döndüm hep ışığı terkedip.

Aşık oldum bu sefer,
Aşık oldum delicesine,
Sus dedi yine hayallerim,
Sus diye haykırdı yine.

Susamadım, uzattım ellerimi,
Haykırdım içimden geçenleri,
Sus dedi hayallerim, kalbim dinlemedi,
Çoktan kaptırmıştım bile ben kalbimi.

Uzatsam değer mi ona ellerim dedim,
Sus dedi, o çok uzaklarda,
Dedim ki; o gelmezse ben giderim,
Sus dedi yine; çok hayal kurma.

Kurdum ben hayallerimi,
Dediim ya, çoktan aşık olmuştum,
Korkulara inat uzattım ellerimi,
Susamadım, çünkü aşık oldum.

 
Toplam blog
: 69
: 1239
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

1990 Kasım 14 doğumluyum... Üniversiteye hazırlanmaktayım. Oldukça sık yazarım; şiir ya da deneme be..