Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '11

 
Kategori
Güncel
 

Susamlı akide...

Susamlı akide...
 

Karanlık mı karanlık...  

Lakin bu yetmez bir başına.  

Mutlaka haraç vermek gerek  

Susamlı akideye!  

Osmanlı renkleri...  

Lokum, Akide, Şerbet ve Kahve…  

"Hem asırlara meydan okuyup bugüne gelmiş lezzetler hem de Osmanlı deyince dünyada ilk akla gelen ve Osmanlı ile tüm dünyaya yayılmış tatlar.
Bu renk koleksiyonunu hazırlarken amacım, bir Osmanlı renk envanteri oluşturmak değil, Osmanlı sanatından algıladıklarımı renklerle mekanlara taşımak oldu.
Renk benim için dekorasyonunun en önemli unsuru. Doğru renklerle mekanlarınız hiç tahmin bile edemeyeceğiniz bir havaya bürünebilir. Bu koleksiyondaki renk ve desenleri kullanarak siz de kolaylıkla kendinize özgü  harika mekanlar yaratabilirsiniz.
Büyük bir sevgiyle hazırladığım bu koleksiyon, geçmişimizdeki renkleri bugüne taşıyarak, evlerinize çağdaş bir Osmanlı esintisi getirecektir."  

Miş...  

Oldum olası yaşadığım yerleri ben boyadım dilediğimce.  

Lokum, akide, şerbet, susamlı, kahveli vs. değil...  

Gönlümce!  

Gülriz Yiğit  

 
Toplam blog
: 258
: 1033
Kayıt tarihi
: 10.08.08
 
 

Ankara'da doğdum. Balıkesir'in  ilçesi Ayvalık'ta yaşıyorum. TSM ve  tiyatronun biraz da olsa toz..