Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Susar her kadın senin sesine

Susar her kadın senin sesine
 

Göründüğünden uzak, eğimi bir kale duvarıyla aynı, yüksek yalnız tepende gezinirken sen. Sabah günışığına küfür ederek gözlerimi açarken ben. Ve yine tüm gerekliliklerden sıyrılmış, omuzu çıplak bir azizeyken sen. Ben öptüğün yerde ölüyorum.

Eğilip aldığında yere düşürdüğümü, eğreti tutuşundan belliydi koruyamayacağın. Kaçarcasına uzaklaşmam bundandı. Köşeyi döndüğümde nefes nefese duvara dayanmam ise yüzündeki ışıktandı. Sakin bir gün olsa iyiydi, çünkü yorgundum ölesiye. Hiç yoksa çocukluğumdan bin anı taşımıştım geceden, uykularıma. Gözkapaklarım kanıyordu o yüzden. Sadece biraz deniz suyuyla yüzümü yıkamak, bir simitle yeme zorunluluğunu yerine getirmek ve bir sigara içmekti niyetim. Öyle basit, herkesin anlayabileceği amaçlardı. İstediğim buydu. Herkes tarafından anlaşılır amaçlar koymak, kimse anlamadığında dertlenip, sarhoşluğuma mazeret yaratmak. Sen çıkmasaydın rüyalarımdan, ete kemiğe bürünmüş vaziyette, bu devran dönecekti son nefese kadar.

Ne vardı avuçlarında, bilmiyordum o zaman. Sıkı sıkı sarılmış, herkesten gizlediğini soyundukça tanıdım. Zaman akarken saçlarından, tutup kavradım sıkıca. Nefesin nefesime değerken kabuklarıma sarıldım. Yan yan yürüyen yengeç, aşarken kum tepelerini, bir kaya dibi arıyordu kırmasınlar diye kollarını. Fısıldadım içimden içine doğru. "Kırma sakın kollarımı"

Akşam geceye yol verirken sen içimi aydınlattın. Bir idare fitili yanarken içimde, için için ben de yandım. İyiydi uykusuzluğuma yoldaşlığın. En güzel şarabımı açtım. Kollarımda gezinirken saçların hiç tanımadığım bir uykuya daldım.

Tekneler açılırken ağlarını salmaya, motor ve martı sesine uyandım. Yanımdayken kokun, saçlarını aradım. Avuçlarıma geçince tırnaklarım, avucunda sakladığının "sen" olduğunu anladım.

Şimdi gezinirken yüksek yalnız tepende, belki de hiç olmadığım kadar "sen" gibiyim. Geçerken günler iğdiş edilmiş düşlerin yorgunluğuyla, ben herkesin "sevdiği"yim. Ama "su"suyor her kadın senin sesine, beraber çağlayalım diye. Susuyor her kadın senin sesine, kokun hala yanımda diye...

 
Toplam blog
: 23
: 579
Kayıt tarihi
: 19.04.07
 
 

30'a yakın yaştayım. Denize yakın yerde büyüdüm. Şiire yakınım, sabahın erken saatlerine uzağım. İst..