Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Aralık '13

 
Kategori
Şiir
 

Susarak.

Susarak.
 

Ah sen su bakışlım.

Gözlerimi dinle,

Kendime yazıp,

Söylüyorum.

Ne saz çalsın

Nede kanun

Boyun eğdim ben,

Bende ki sevgine,

Neden, bilmeden,

Terkedilmiş gibİ

Tek başıma severek,

ve

Susarak,

Seni sevdiğimi,

 

Ne acıdr sevdanın gücünde,

Hiç ciddiye alınmamak,

İçin başka,

Dışın daha başka,

Direnmekten,

Yoruldu dilim.

Korkuyor nefeslerim.

Engebeli yollardan,

Yokuşlara,

Umutsuzca baktığımda,

Ne acıdır bilerek susmak

Bugün dünkü gibi,

Sızlayan acıyan, sol tarafım.

Susarak yarından,

Umudum kalmamış,

Gözünü kapatıp,

Acılarına direnç sağlayıp,

Gerçeğine, kavuşa bilmek

ve

Herşeye rağmen,

Yaşamak için,

Sustuğum suskunluğum...

 Birgül Ekim.

 

 
Toplam blog
: 101
: 3501
Kayıt tarihi
: 17.11.13
 
 

Ucunu göremediğim kadar  Özgürlük, Aldırmadan hiç birşeye,  bütün kuralları kırıyorum Ne olursa o..