Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '14

 
Kategori
Şiir
 

Suskun küllerini yeşertiyorsun gençliğimin

Suskun küllerini yeşertiyorsun gençliğimin
 

suskun küllerini yeşertiyorsun gençliğimin


bir ören yeri gibiyim
uzaklarda acıdan yıkılmış 
şimdi bu mezarlıktan çıkanları
anamın kucağına geri verin
kemiklerimi o zaman
 
ürkmüş sulara oluk oluk 
kan akıtıyorlarken zalimler
bana yalnızca 
boşluk ve gözyaşı
kaybedilmiş dostlar
düştü
 
mersin dalı darmadağın
gençlik şiirimin umudu olan
defnenin kanlı giysisini 
giydiğimden günden beri 
insan kıyımı 
sanatım bunu anlatmak oldu
 
üzgün ve yalnız 
huzursuz ve inatçıyım 
kötü huy değil bu 
aksine huzursuz edici 
erdemden yana zengin
 
yüreğimin izinden yürürüm
gelecek yalnız 
huzur ve ün verecek
düşenlerimiz için
 
hatırlamak ne güzel geçmişi 
senle 
bilmeden ne çok hassas
yerlerime dokundun
ipek parmak uçlarında
dün bir rüyanı anlattın bana
 
'rüyamda sen cok zayıfsın 
kucağımda taşıyorum seni..
ama sen ağlıyorsun.. 
sadece gözünden yas akıyor..
 
öyle bir demirkapının önüne geliyoruz..
kapı açılıyor..
ben seni icerde bekleyen askerlere teslim ediyorum..
böyle ömür boyu kaçarak yaşayamaz dın. 
en doğrusunu yaptım diyorum..'
 
böyle bir rüyaydı yaşamım
hep kaçıp saklanan
yurtsuz yerleşememiş 
hiçbir yere
 
şimdi sen varsın
içime işliyorsun 
yüreğimin en gizli yerlerine
suskun küllerini yeşertiyorsun 
ilk gençliğimin
 
Mehmet Özgür Ersan 26.02.2014 resülküttap
 
Toplam blog
: 447
: 1524
Kayıt tarihi
: 20.09.13
 
 

06 Mayıs 1974 Çorum Sungurlu'da doğdu. Yaşamının büyükçe bir bölümünü Mamak'ın gecekondu mahalleler..