Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '09

 
Kategori
Şiir
 

Suskun şehir

Suskun şehir
 

Hep yazılarımla sizlere seslendim. Şimdi de Milliyetin izniyle bir şiirimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Arz ederim:

Suskun Şehir

Ben duvarlara bakıyorum duvarlar da bana
Bir sesimi duyacak kadar mı sevmedin beni?
Tek kelime etmeden sürekli ağlıyorum her yer sessiz
Bu şehir hep aynı bu şehir hep sensiz


Az kaldı ben de gideceğim buralardan
Her akşam palamut yiyeceğim Trabzonda
İnadına ağlamayacağım gurbet ellerde
Biraz da sen dayan gurbetlerde sevmeye

Söylesene bende olmayan ne var ellerde?
Başka mutluluklar mı arıyorsun o saf gönlünde?
Bu kalp seni unutamadı çok denese de
Ağlıyor o çocuk şimdi gündüz gece

Sevgilerimle... ÖZHAN TURHANLI

 
Toplam blog
: 48
: 1980
Kayıt tarihi
: 24.10.06
 
 

Bursa'da ilköğretim öğrencisiyim. Spor yapmayı, teknolojik aletlerle oynamayı, hayatı keşfetmeyi ..