Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '08

 
Kategori
Şiir
 

Suskun

Suskun
 

suskun


SUSKUN


Ya ben sustum ya da suskunluk bana sustu

Sen miydin hiç konuşmayan

Ben mi anlatamayan

Düşlerde tutsak bir hayalden ibaret kalan

Şimdi düşünmektesin

Kelimelerin en buruk noktasında acımaktasın çaresizliğe

Bilmektesin bilinmez bilinmezlikleri

Duymaktasın hiç haykırılmayan sözcükleri

Uzak bakışlar sarmakta seni

Hakikatsizlikten bitkin düşmüş duygulardan kalan

Şimdi durmaktasın

Bilemediğin bir yerde

Bakmaktasın pencerelerden

Yalancı gülüşlere

Fısıldayan ama duyulmayan sözcüklere

Aldanmaktasın adlanılmış aldatmışlıklara

Bilinmemiş bir sevdanın mezarında aşksız kalan

Şimdi son kelimeler yazılır

Ve çizilen resmin altına buruk bir imza atılır

Haykırılmayan gerçekler gerçeklik bulur burada

Oysa anlaşılmamaktan ziyade anlatılamamaktır geriye kalan


 
Toplam blog
: 39
: 1198
Kayıt tarihi
: 02.02.07
 
 

Ankara Üniversitesi DTCF'de Protohistorya ve Önasya Arkeolojisi Anabilimdalını okudum. Uzun yılla..