Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

suskun..

suskun..
 



Herşey ölü bende şimdi..
Ulaştırılmak istenen sesler bana ulaşamıyor..
Herşey,
Derinliklerimde bir yerde duruyor..
Susmuş,tedirgin,kudurgan bir düşüncedeyim sadece.. üstümdeyse
görünmezliklerin ardında yeşil sularım var.. sessizlik ve
Bir özleyiş..
İnsan yaşayışındaki bütün olayların görünmez mantıgını kavrayıp çözümleyebiliyorum..
Yalnız söz ve düşüncelerle değil,varlığımın bütün derinliğiyle ilişkilerimizi yöneten o eşsiz ve erişilmez dengeyi seziyorum..

raydan dışarı atıldıgında,günlük yaşayışına ''allahaısmarladık deyip de.. korkunç rüzgarların etkisiyle kendini yükseklerde bulmuşken..
ayakları altından topragın çekildiğini duyan biri gibi şaşakaldın mı hiç?

Giderken,
herşeyini aldıklarında-insanın neyi alınmaz ki-..
ve yüreğine bütün agırlıgı ile çöken kaba bir elin,
ruhunun sevincini,mutluluğunu ,durulugunu ele geçirdiğini duyumsadın mı hiç?

Karşımda kımıltısız bir tepe.. kurşini bir gök..
Tüm renkler silinmiş sanki kurşiniliklerde.
Kırık bir kılıç gibi güçsüzüm..

Güzün soguk renklerine takılıyor gözlerim.. dalıyorum..

Hayatın tam da orta yerinden bir hüzün kopartmışım her nasılsa..
Giden olmak mı zor,kalan olmak mı bilemiyorum..
Hayatının ne kadar içinde olacağım ya da ne kadar dışında?
Bir fotoğrafa bakar gibi bakacağım belki de sana..
Bazen o fotoğrafın içinde olacağım,bazen de dışında.

Yürek ''gitme '' diye haykırırken,
Dudaklardan dökülen söz,
''Kal'' desem ne değişecek ki?
Gideceksin elbet..
Ben sadece geciktirebilirim gidişini.

Sen git!!
Canımı yakıyor bak bu ayrılık..

özlemler durmazsa kabında eğer taşarsa.. kaç gel anasını satayım.. kaç da gel..
 

 
Toplam blog
: 319
: 1390
Kayıt tarihi
: 29.10.06
 
 

"Ben; hiç yalnız kalmadım... Kalabalık bi ailede yere atılan yataklarda Yan yana, baş başa, el el..