Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Nisan '20

 
Kategori
Projeler
 

Suskunluk Yalnızlığıdır Ölümün

Bir fırtınadan önce sessizlik gibidir bu bahar…

İnsan en çok suskunluğunda yazar…

Unutma ki zambaklar en ıssız yerlerde açar.

Sessizliğimdir beni ayakta tutan.

Bir çığlıktır anaların ağzından duyulan.

Anlattığım bir hikayenin başlangıcıdır duyulan.

Bir SON’dur insanı başlangıca zorlayan.

SON, aslında bir başlangıçtır herkes için.

Ölüm ise doğumdur her insan için.

Sen bilmezsin suskunluğum esaretidir hürlüğün.

Suskunluğum başlangıcıdır kurtuluşun.

Susmak ve yazmak…

Susmak ve zayıflamak…

Oruçtur bir hazinedir, bir mirastır bana kalan…

Kendi isteğimle sustum.

Suskunluğum işaretidir doğumumun.

Sessizliğim ölümüdür yalnızlığın.

Sessiz suskun kalışım ölümüdür yalnızlığın.

Yeni bir BEN…

Yeni bir doğum…

Susarsam yaşayacağım.

Konuşursam öleceğim.

Suskunluğum ölümüdür yalnızlığın.

Çünkü 50 gündür sadece yazıyorum.

Bir süre konuşmak istemiyorum.

 
Toplam blog
: 14
: 425
Kayıt tarihi
: 21.11.17
 
 

26 Mayıs 1990'da İstanbul'da doğdu. Lisans öğrenimini Fatih Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı'n..