Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '08

 
Kategori
Şiir
 

Susma hakkımı kullanıyorum

Susma hakkımı kullanıyorum
 

YAZMAMA HAKKIMI KULLANIYORUM !


Bugün susma hakkımı kullanmak istiyorum.

Susmak istiyorum.

Bugün yüreğim konuşun.

Yüreğimin çığlığı yankılansın engin denizlerde.

Yüreğimin acısı aksın çağlayan sularda.

İsyanım yükseliyor rüzgarlarda.

Bugün ben konuşmak istemiyorum.

Bugün bu resim konuşacak.

Bugün analar konuşacak

Bugün kadınlar konuşacak

Bugün susma hakkımı kullanıyorum.

Bugün ilkelliğin resmini sergiliyorum.

Bugün yobazlığın romanını yazıyorum.

Yarın bu resimler karanlığı aydınlacaklar.

Bugün yüreğim kanıyor.

Bugün kadınlık onuru çiğneniyor.

Bugün ben konuşmuyorum.
İnsanlık konuşmuyor.
Bugün resimler konuşacak.

Yüreğimin çığlığı yankılanıyor beynimde.

Kadına vurulan her kırpaç isyan bayraklarını yükselteccek.
İsyan bahçesinde güller açacak. menekşeler, laleler sümbüller.
Çocuklara kuçak açacak allı morlu sevgi bahçeleri.
Bugün ben susma hakkımı kullanıyorum.
Bugün yüreğim isyanda.


Dilimi dağlayın, gözlerimi bağlayın
Beyin hücrelerimi alıp koparın bedenimden
Ellerimi kelepçeleyin, kırın ayaklarımı
Bedenimi kırpaçlayın,
İnadına çığlığım yükselecek,
Gelecek ellerimizde özgürleşecek.

 
Toplam blog
: 221
: 1905
Kayıt tarihi
: 27.09.06
 
 

Evli bir kız çocuğu babasıyım. Yüksekokul mezunuyum. Bir kamu kurumunda çalışıyorum.16.03.2017 ta..