Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ağustos '09

 
Kategori
Güncel
 

Susmak gölgemce...

Nedir yüreğime yerleşen hüzün şimdi.

Nerden çıktıysa kendileri.

Canım sıkkın bugün biraz da farklı yazayım.

Halet-i ruhiyyem.

Ah şu an kalbime yerleşen hüzün.

Kalkmak,

Gitmek,

Koşmak,

Yok olmak,

Sevmemek,

İsyan etmek,

Bıkmak,

Kaçmak.

Nerden de doldular hemen beynime.

Yeter demek istediğin oldu mu hiç hayata.

Bıktım artık senden diyebildiğin kaç şey yaşadın hayatta,

Ya da sende mi hep içine atan o gönlü saflardansın benim gibi.

Bak bu iş böyle olmaz sürekli başkaları için mutlu olunmaz.

Kaldırmalısın artık sende kafanı bakmalısın dünyaya bir de alıcı gözüyle.

:)

Doğru....

Gülüyorum ben de şuan kendime

Çünkü

Duyar gibiyim senin ne söylediğini belki de.

"Baksam ne olacaaaaaak bakmasam ne" dimi.

Bilmiyorum aslında galiba haklısın.

Ama yine de vazgeçmemek lazım.

Avcumu atmadım ki ben gökyüzüne,

Benim olsun diye de ağlamadım.

Daha önce de söylemiştim şu cümleyi "Biz hayattan çok şeyler istemedik de acaba yanlış mı şeyler istedik" diye

Onu da bilmiyorum.

Dedim yaa bugün pek bir şey bilemiyorum ben.

Sadece binip gitmek istiyorum şu trene

İstiyorum istemesine de,

Hangi limana yanaşacak bu beynime yerleşen gemi onu çözemiyorum işte.

Anlayacağın bugün Halet-i ruhiyyem hiç iyi değil.

Kafam bozuk, canım sıkkın

Ben en iyisi yazmıyım

Sizi de dalgalandırmadan gideyim

Susayım biraz gölgemce......

 
Toplam blog
: 11
: 817
Kayıt tarihi
: 02.08.09
 
 

Ankara'da coğrafya öğretmenliği eğitimimi tamamladıktan sonra Zonguldak'ta öğretmenlik yapmaya başla..