Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '14

 
Kategori
Şiir
 

Susmak mı yoksa susmamak mı?

Belki de susmak en iyisi .. Bir anlık öfke ile yapacağımız hatalar belki daha kötü şeyler doğurabilir.Yada susmamak mı? Bağıra çağıra haksızlıklara karşı dimdik durmak mı en iyisi ?
 
SUSUYORUM
 
Susuyorum
Başkalarını üzmemek için,
Susuyorum ki
Daha çok sevilmek için..
 
Beni anlayan yok
Dinleyen yok
Bir derdin var mı diye soran yok
Ne yapmalı peki ?
Ne yapmalı da içimdeki öfkeyi durdurmalı !
 
Susuyorum
Sadece kendim için  değil
Herkes için susuyorum..
Susuyorum ki
Kopmasın kıyamet diye..
 
Biliyorum
Bu yolun sonu aydınlık
Biliyorum ki
Sabır herşey'in ilacı ..
 
Toplam blog
: 13
: 125
Kayıt tarihi
: 14.12.14
 
 

18 yaşında, yazası gelen genç bir kız :) Yazar, siler, tekrar yazar ve yayınlar!  ..