Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '12

 
Kategori
Deneme
 

Susmak ya da susmamak

Sizden güçsüz birine hakaret etmek kolaydır. Sizden çok çok güçlü birine hakaret ederken iki kere düşünürsünüz. Yedi senelik bir hayalim vardı. O da çöpe gitti sanırım. Ama üzgün değilim. Hakaret de etmiyorum. Hayalkırıklıkları yaşamaya alışkınım. Bu da beni oldukça güçlü kılıyor. “Beni öldürmeyen şey güçlendirir”. Neden bahsettiğimi tam olarak anlamadınız ama az buçuk fikir sahibi oldunuz. Ayrıntılara giremeyeceğim.

İşyerinde benim gibi ‘farklı’ bir arkadaş keşfettim. Benim gibi detaycı o da. İşyerinde ilişkilerim yüzeyseldir. Herkesle sohbetim vardır ama kimseye güvenmem, kimseye özel hayatımdan bahsetmem. O ‘farklı’ arkadaşla ilişkimi belki derinleştirebilirim, farklı bir boyuta taşıyabilirim. Bahsettiğim kişi karşı cinsten değil. Zaten işyerinde karşı cinsle ilişki yaşamaya karşıyım. Duygusal bir adamım ben. Sonradan elime yüzüme bulaştırırım, işimi falan kaybederim, n’olur, n’olmaz…

Bazen söylenecek bir şey bulunamadığında yapılacak en iyi şey susmaktır. Bu paragrafta olduğu gibi.

 
Toplam blog
: 75
: 393
Kayıt tarihi
: 22.05.08
 
 

14.021982 doğumluyum. Kökenim Malatya, doğduğum ve yaşadığım yer İstanbul. Yüksek lisans mezunuyu..