Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Mart '08

 
Kategori
Blog
 

Susmayacak Ağaçlar, Kararmayacak Gelecek

Susmayacak Ağaçlar, Kararmayacak Gelecek
 

SUSMASIN AĞAÇLAR, KARARMASIN GELECEK


Bu gün, Türk Hava Kurumu Çankaya Şubesi eğitim etkinliklerinden olan, Model Uçak Kursları ve Ankara’nın çağdaş eğitim kurumlarından; Özel Evrensel Okulları’nda da açtığımız Model Uçak Başlangıç Kursu’ndan, üç ayrı periyotta gerçekleştirdiğimiz bu kursumuza katılan 59 pırıl pırıl gencimizden söz edecektim.

Halk Bankası Anıt Şubesi’nden gelen faks mesajı, bu planımı değiştirmeme neden oldu.

Özel Evrensel Okulları’nda açtığımız Model Uçak Başlangıç Kursu’na ilişkin yazımı, önümüzdeki Cuma günü yazacağıma söz vererek, izninizle bu gün; “ Ağaçların Susmayacağı, Geleceğin Kararmayacağı”na ilişkin düşüncelerimi güçlendiren, beni umutlandıran gelişmelerden söz etmek istiyorum.

Biliyorsunuz, geçtiğimiz yıl da bu aylarda başlayarak hep orman yangınları ve orman yangınlarına havadan müdahale için gerekli olan yangın uçaklarından söz etmiş, bu konuyu da yaz boyunca sizlerin sabrınınıza sığınarak defalarca yazmıştım. THK’nun Yangın Uçağı Kampanyası, GSM hatlarından bu kampanyaya yardım edilebileceğine ilişkin de bir blog yazdım.

Tüm Bloglarımın altında; “Unutmayın1” dip notu ile de bu konuyu gündemde tutmaya çalıştım. Sağ olsunlar, pek çok MB Yazarımız da bu dipnotu yazılarının altında yazdı. Beklediğimiz patlama bir türlü gerçekleşmedi. Gereksinimimiz olan uçakları alabilecek birikime yaklaşamadık bile.

Baharın gelmesi ve yaz aylarının yaklaşması ile orman yangınları kâbusum yeniden depreşti, 7 Mart 2008 tarihli, “ Milliyet Blog Yangın Söndürme Uçağı” ( http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=97216 ) başlıklı ve 10 Mart 2008 tarihli, “Tango Charlie – Mike Bravo Alpha” ( http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=97741 ) başlıklı yazıları yazdım

Bu yazılarım da, son günlerde yazdığım diğer yazılarımın gördüğü ilgiyi gördü. MB okurları yüklü gündem ve inanılmaz sayıları bulan Blog yazıları içinde, gene benim yazımı okuyamayacaklar” diye düşünürken, inanılmayacak bir şey oldu.

MB yazarları içinden bir iyilik meleği çıktı. Onca işi arasında zaman ayırdı ve tüm MB yazarlarını bu kampanyadan haberdar etti. Sayfama olan ilgi, elle tutulur gözle görünür oranda arttı.

MB Yazarlarımız yorumları ile destek verdiler. Sevgili moonlight1, Sevgili Harun Deniz, Sevgili Alev Meisel, Sevgili Murat Ertaş arkadaşlarımız konuya ilişkin yazılar yazdılar.

Her iki yazıma onlarca yorum geldi. Sevgili MB yazarları/ Okurları, dost dileklerini ilettiler. Yorumlara verdiğim yanıtlarda, bu konuya ilgi duyan yazarlarımızın da bu kampanya ile ilgili yazılar yazmasını rica ettim. Hatta “her yazarımız konu ile ilgili on blog yazsa; 30.000 yazı ve bu da bir dünya rekoru olur” düşüncemi de yazdım verdiğim yanıtlarda. Bu düşüncemi Milliyet Blog Jenerik Sayfamızın “ Yorum” bölümünde de paylaştım sizlerle.

Sanırım bu defa maya tuttu. Sevgili İzmir Mavilim’in olağanüstü çaba ve desteği ile dalga dalga yayılan enerji, konu ile ilgili yazılar yazan MB Yazarı arkadaşlarımın çabaları sonuç verdi ve şimdilik uzak gibi görünse de, cılız olsa da, tünelin ucunda ışık göründü.

Bu gün Halk Bankası Anıt Şubesi’nin gönderdiği “THK Yangın Uçağı Kampanyası Milliyet Blog Bağışçıları Listesi” elime ulaştı.

Şimdilik 7 kişilik bir liste olsa da, toplam miktar 322,00 YTL (ÜÇ YÜZ YİRMİ İKİ) olsa da, bunu büyük bir başlangıcın ilk dalgası olarak düşünüyorum. Duyarlı yüreklerinin bir yansıması olarak bu bağışları yapan MB Yazarlarımızın listesini kendilerine şükran duygularımı ileterek bilgilerinize sunuyorum.

12.03.2008……Muharrem DOĞAN…………………………………............50,00 YTL
20.03.2008……İsminin açıklanmasını istemeyen MB Yazarı……100,00 YTL
20.03.2008……Güneş MİSKİ………………………………………….............47,00 YTL
21.03.2008……Harun Deniz MUTLU……………………………….............50,00 YTL
21.03.2008……Latif BAŞARAN……………………………………….............25,00 YTL
24.03.2008…… R. Sema ŞENER…………………………………… ............50,00 YTL
T O P L A M…………………………………………………………....322,00 YTL

Unutmayın1: THK Yangın Uçağı alım kampanyası için, tüm operatörlerden yangın yazıp, 3919’a gönderin. Bedeli 6 YTL’dir. Ülkemize katkısı, yemyeşil ormanlar.

Unutmayın2: Bir Cumhuriyet Kurumu olan THK’na üye olun. Rejime ve Cumhuriyet kazanımlarına sahip çıkmanın bir yolu da, rejimin ve Cumhuriyetin kurumlarına sahip çıkmaktır.

<ı>

 
Toplam blog
: 182
: 2395
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

10 Kasım 1954 tarihinde doğdum. Sosyal Hizmet Uzmanıyım. Pilotum. (ultralight licence no:151)..