Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '09

 
Kategori
Psikoloji
 

Sustum, susturuldum çünkü...

Sustum, susturuldum çünkü...
 

Bana vuruyordu dalgalar..Sustum..


Gözlerimi denize bıraktım dün gece, sessizliğimden süzülen yüreğim kıyılara çarpa çarpa vurdu deniz fenerine. Saçlarımı dalgalara bıraktım dün gece, soğuk yağmurlarla yıkadı temizlenircesine.. Bir gemi geçiyordu uzaktan ağları takıldı kirpiklerime, sessizliği yırtarcasına yağdı göz bebeklerim, fırtınadan sağ çıkmış bir harabeyle..

Deli gibi çırpınıyordu hayat kayaların üzerinde, yaralanmış bir ömürdü suskunluğum, çözüldü mehtabın ay yüzüyle.. Düşlerim yandı ufukta dokunamadım. Hayali üzerimi örttü ısınamadım.Bir yıldız kaydı geceden, içimdeki sancıyı durduramadım.

Konuşmak neye yarar ki dilim acıyor kelimeler tüketildiğinde. Acının doruğa ulaştığında ne konuşmak, ne de satırlara yazmak merhemliyor hayatı... Bir ses, bir nefes, bir düşünce kesmiyor hüznünü. Pansuman olamıyor kanayan yaralarına ve hiç sarılmıyor, kabuk bağlamıyor kesilen ellerin..

Suskunluk neden değil hiç birşeye, konuşmak için gücüm olsaydı, bağıra bağıra anlatırdım çocuk gülüşlerimle...
Her gün yazar tüketirdim kendimi satır aralarında. Alabilseydim mutluluklarımı geçmişten, avunabilseydim yaşanmışlıklarla susmaz haykıra haykıra duyururdum sesimi taa uzaklara. Hiç bir anlamı yok sözlerin hayata geçiremedikçe konuşupta ne desin dilim. Ne desin..

Özlemleri, acıları, kırıkları, çığlıkları sustururmu konuşmak. Gözlerini bağlarmı yeniden hayata, avuçlarını ve hiç ısınmayan yüreğini ısıtırmı? Vazgeçmekmiş susmak, kabullenmekmiş belki de. Belki de hayatı durdurmakmış yüreğinin en yangın yerinde.

Ya da soyutlamak isteği kendini tüm bedeninle. Ruhun çığlık çığlığa bağırsa da susmak, diretmek, red etmek demek belki de..Sevilmekten vazgeçmek ve sevmekten, çabalamaktan, savaşmaktan, herşeyden ve herkesten, hatta kendinden vazgeçmek..

Bacaklarım yakalanmış bir kuş gibi titreyerek geçiyor yolları. Ayaklarımda prangalar var, demiri kesiyor bileklerimi.. Acımıyor işte acımıyor, inadına acımıyor..

Hiç bir yerim artık kesilse de , kanasa da, yarılsa da acımıyor...

Susacağım çünkü susmassam ağlayacağım..

http://video.google.com/videoplay?docid=-4217408175868183960#docid=-5962025216740703259
 
Toplam blog
: 45
: 3226
Kayıt tarihi
: 07.08.08
 
 

Son tualde boyanan renklerin karmaşasındayım.. Biraz mavi, biraz beyaz, biraz siyahların gözde açtığ..