Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '09

 
Kategori
Deneme
 

Sustum...!

Sustum...!
 

ww.digitalsanat.com


Bulut topluyor gri şehrin semaları
Kararmış gök kubbe
Şimşeklerden kırılıp çatlıyor.

Ve
Sözzz! ! ! ...

Yıldırım olup düşüyor gönül kafesine
En zayıf yerinden kırılıp yürek
Darmadağın oluveriyor .

Bozguna uğramış ve yenik görünüyor
Gri şehre çökmüş hüzünlü kızıl bir sonbahar
Anlam derin bir çizikten incecik kanıyor

Bu yüzden sarı değil
Bu yüzden kızıl
Bu yüzden son
Bu yüzden bahar değil

Bu yüzden sustum! ! ! ...

Ruhumu yırtan çığlığı
Boğazıma düğümledim,
Dudaklarımda kendi diş izlerim...
Bu yüzden gri şehrin üzerinde sonbahar
Kızıl alevlerle yanıyor
Dudaklarım kendi diş izlerimden kanıyor.

Sustum! ! ! ...

Ve bu yüzden gönül kubbesi yağmur toplar
Yürür göz pınarlarına zaptedilmez sular
Daha fazla bent tutmaz
Yakındır yürekleri sel basmalar
Yağmur yüklü bütün bulutlar

Hava ha yağdı ha yağacak! ! ! ...

(Gri şehir Ankara'nın 2004 sonbaharından)

Beyaz kasım patları ATAM için..

Her gün yazar, bu gün yollarız, Atam
Ne kadar Türk varsa o kadar selâm
Insan gönülleri dolusu hürmet,
Ne kadar Türk varsa o kadar minnet...

.....................................................................

Her canımızla, basımızla biz
Emanetlerine siperiz Atam!

Güzel ellerinden öperiz Atam...

B.K. ÇAĞLAR

 
Toplam blog
: 54
: 1158
Kayıt tarihi
: 22.06.07
 
 

7 Ocak 1960... Hayatın öğrettiği herşeyi okumak ve yazmak için buradayım.....