Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '16

 
Kategori
Deneme
 

Sustum... sus... susun...

Sustum... sus... susun...
 

Tek kelime yok! İçimden bile konuşamıyorum. İliklerime kadar ‘’sus’’ um…  Bu defa fazla uzadı ‘’sus’’ luğum. Anlatamıyorum!

Şöyle uzansam ağaçların altına… Göğü göremesem, dallardan yapraklardan. Bir orman kuytuluğunda kaybolsam… Yaprak, dal, toprak ve ben… Koyun koyuna sussak.

Sustum… Sus… Susun…

Ellerime yağıyor kuş kanatları. Özgürlük çığlık çığlığa katlediliyor, kuytu ormanın sessizliğinde.

Ve ıslak kokuyor toprak, yağmursuz. Uzun bir cümlenin yüklemine koşuyorum nefes nefese. Yetişemiyorum! Devrik olsa keşke cümle. ‘’Sus’’ um yine…

Ağlasam, ağlayabilsem… Yürür mü yanım sıra yaşamak? Yaşamak! Hissederek avuçlarımı kanatan can kırıklıklarını… Yaşamak! Vazgeçmeyi bilip yeniden yeniden başlayarak. Ve yaşamak! Susup, her şeyi anlatarak…

Bir, iki, üç, tıp… Sustum… Sus… Susun…

 
Toplam blog
: 90
: 384
Kayıt tarihi
: 30.01.09
 
 

Adana'da doğdum. Havasının ve insanının sıcaklığı ile ünlü bu kentte çocukluğumu büyüttüm. Üniver..