Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Sustum

Korkularla uzattım sana titrek ellerimi,
Yanına geldim, içimde bir heyecanla,
Evet, belki söyleyemedim sevdiğimi,
Sustum, ama sevgim dilimin ucunda.

Ansızın her şeyim oluverdin benim,
Ansızın giriverdin rüyalarıma,
Hep adını andı görmediğin gözlerim,
Sustum, ama aşkım vargöz yaşlarımda.

Yıldızlara sordum her gece seni,
Seni düşündüm yastığa kafamı her koyuşumda,
Evet, belki belli edemedim sevdiğimi,
Sustum, ama adın var her satırımda.

Evet, haykıramadım belki sevdiğimi,
Söyleyemedim sana içimden geçenleri,
Sustum, ama sevdim seni,
Sevdim, hem de deliler gibi.

 
Toplam blog
: 69
: 1239
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

1990 Kasım 14 doğumluyum... Üniversiteye hazırlanmaktayım. Oldukça sık yazarım; şiir ya da deneme be..