Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Susturma gönlünün dilini

Susturma gönlünün dilini
 

Seher yelleri eser yüreğimde
Savurur beni şehrin sokaklarına
Endişeli kapılardan geçerek
Harap olmuş nice yarınları
Altüst olmuş hayatları yanına alıp
Taze bir can giyinmiş canı aratır bana

Dumansız ateşleri yürütür içimde
Yürür giderim öylece sevgi dolu varlığa
İlkyazı tutuklu bahtıma tutuşturan gerçek düşe
Düşün varlığından gelen cana
Duyguları incinmiş sessiz bilgeliğe

Ey benim dostum! Sevda yüklü kervanına
Can atan çağların mutlu durağıdır senin yerin
Susturma gönlünün dilini
Kulağı birşey duymayınca huysuzlanıp
İşkenceye yatırır beni gecenin gözleri

 
Toplam blog
: 73
: 526
Kayıt tarihi
: 21.08.12
 
 

1979 Yabancı diller yüksek okulu almanca bölümü mezunuyum. 2 Yıl tercümanlık yaptım. 28 yıl da öğ..