Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mart '10

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

susuyorum artık konuşmayacağım...

susuyorum artık konuşmayacağım...
 

Bazen susmayı bilmek gerekir, söyleyeceğin yada mutlaka söylenmesi gereken sözcüklerin olsa bile.

Susuyorum;

Artık konuşmayacağım...

Tüm güzel sözleri,

Kinimi nefretimi,

Sevilerimi içime gömeceğim.

Susuyorum;

Artık konuşmayacağım...

Senden, güzelliğinden söz etmeyeceğim bir daha.

Susuyorum;

Feryat etmeyeceğim,

Ağladığımı görmeyecek kimse.

İçim kan dolsa bile belli etmeyeceğim.

Susuyorum;

Gözlerinide hatırlamayacağım, , ,

Ellerinide, sesinide,

Adınıda unutacağım, seni anmayacağım bir daha.

Susuyorum;

Çaresizlik çarem olacak,

Sensizlik umudum.

Dertlerime deva diye güleceğim.

Susuyorum;

Sana seslenmeyeceğim,

Sesimi duymayacaksın asla.

Susuyorum artık konuşmayacağım.

 
Toplam blog
: 104
: 618
Kayıt tarihi
: 01.08.07
 
 

Merhaba. Ben Mustafa Kaçan. Ankara'dayım. Doğayı, yaşamı, şiiri, güzel sözleri ve yalanı ..