Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '16

 
Kategori
Şiir
 

Süt kesiği

Süt kesiği
 

netten alıntı


boy verdim
enn kabadayı hayat 
çok çıktı benden
 
evvel bol sudayken 
susuzluğa attı önce
 
vermeden elime yol rehberini
sırtını döneceğini
ve hep önünde eğileceğimi 
zaten bilemezdim dünde
 
beş karış dili vardı
emdiğim sütü 
içimden geri aldı
düştü gardım
süt kesiğinin acısına gark oldum
 
ben yer toprağından ırak
renginin feri gitmiş 
bir kör pencere çiçeği
görmedim
onun morunu, yeşilini, mavilerini
yıkamadı içimi güneşi
yaşamı kavi kılmak bana kaldı
 
çilekeş iç aynam 
çekti durdu karayı içine
çözdüm çözdüm bitmedi, çok bilinmeyenli denklemi!
tek bıraktığı hediye, huzursuz bacağı(m) bendeki…
 
Hâdiye Kaptan
c) Bu şiirin her türlü telif hakkı,şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....