Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '19

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Suya Basmaca

Bugün yağmurlu bir gün. İş çıkışı bir oyun oynayacağız. Nedir o oyun suya basmaca. Şimdi belediyenin kapatmadığı çukurlar dolmuştur. Onları bir bir ziyaret edeceğim hepsinin hatırını soracağım sonra darılırlar. Sakın bana belediyeye şikâyet et demeyin erişilebilirliği çözecek ve çözmesi gereken Konak Belediyesinin önünde arabalar sıralanmış oradan geçerken görevlilere söyledim kem küm. Bir de ben yanından geçerken aman çarpmayayım diye bir telaş bir telaş Konak Belediyesinin araçlarını baston çizer diye mi korkuyorlar bilmiyorum örnek davranışlarından dolayı kente nasıl hizmet ettiklerinin resmi ama ben çekemedim basmaneden geçen ve Konak Belediyesi tarafında dolaşan herkes görüyor zaten. Salih Arıkan,Tel: 0506 514 96 93

 

 
Toplam blog
: 1156
: 67
Kayıt tarihi
: 17.11.16
 
 

1977 Manisa Akhisar'da doğdum. 1986 İzmir Bornova İzmir Körler Okulu'na başladım. 1997 İzmir Karaba..