Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Mayıs '17

 
Kategori
Kültür - Sanat
 

Suzan Aksoy, "Yardımcı rolde yılın en başarılı kadın oyuncusu" ödülünü aldı

Suzan Aksoy, "Yardımcı rolde yılın en başarılı kadın oyuncusu" ödülünü aldı
 

Bu yıl 22'ncisi düzenlenen 'Sadri Alışık Tiyatro ve Sinema Oyuncu Ödülleri' geçtiğimiz akşam Mustafa Kemal Merkezi Attila İlhan Salonu'nda sahiplerini buldu.

Tiyatro ve sinema dünyasının başarılı ve ünlü isimlerinin katıldığı ve konuklar tarafından büyük ilgi gören gecede duayen sanatçı Suzan Aksoy, "Yardımcı Rolde Yılın En Başarılı Kadın Oyuncusu" ödülünü sanatçı arkadaşı Yıldız Kültür'ün elinden aldı. Aksoy; “Hayatımda izlediğim ilk film Sadri Alışık’ın rol aldığı ‘Pantolon Bankası’ isimli filmdi ve ben bu filmden sonra oyuncu olmaya karar verdim.

Bu sebeple Sadri Alışık, benim için çok özel bir sanatçıdır” dedi. Daha önce Sadri Alışık Ödül Töreni’nde tiyatro dalında ödül aldığını ancak film kategorisinde ilk defa bu ödüle sahip olduğunu da sözlerine ekleyen Aksoy, “Sanat karşılık beklenilerek yapılmaz ancak ödül almak bizlerin motivasyonunu arttırıyor. Çağan Irmak, çok özel bir yönetmendir.

Daha önce dizilerde çalışmamıza rağmen onun yönetmenliğini yaptığı ‘Benim Adım Feridun’ filmiyle bu anlamlı ödülü almak benim için çok gurur verici. 40. Sanat yılımda kendimi yenilenmiş hissediyorum” dedi.

 

 
Toplam blog
: 598
: 166
Kayıt tarihi
: 28.02.16
 
 

1991 yılında Show Haber'de stajyer muhabir olarak başladım. Daha sonra, İlker Yasin yönetimindeki..