Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '16

 
Kategori
Deneme
 

Suzi Hanım

Suzi Hanım
 

Suzi Hanım yaşlanıyoruz, farkında değiliz henüz; yolun yarısı civarlarında günlük cilveler, telaşlarla akıntıya kapılmışız pek safız, pek güzel. Sizi kendime yakın buldum, siz de dengesiz dalgalar gibisiniz heyecan dolu.. Her an beni kırabilir, acı çektirebilir ve suçumu bir sır gibi kalbinize gömebilirsiniz bir ömür boyu.

Ben net insanlardan korkarım Suzi Hanım, prensiplerle doludur onlar. Beni şaşırtmazlar, sürprizleri sevmezler, olanca ciddiliğiyle hayatla el ele, her şeyleri planlı, programlı sanki belirledikleri bir yaşamı sürerler ve sana da sürdürmek isterler.. Her şey olağandır, doğa kanunudur derler Suzi Hanım, sizin geçen gün küçük bir şakama ağlamanız gibi duygusal taşkınlıkları yoktur.. Onlar bize ağlak,sümüklü derler, çocuk gibi derler yüzlerini buruşturarak. Çocukça küslükleri olmaz onların. Menfaatleri gerektirirse tahammül ederler sırıtıp da yoksa otuz yıllık arkadaşlarını kenara ittirebilirler.. Güçlü olan zayıf olanı yenermiş , Suzi Hanım.. Onlar biyolojileri, fizikleri, matematikleri pek bilirler.. Onlar hep akıllıdır, akılları sıra akıllılık yapmaktadırlar.. Şükür ki siz öyle değilsiniz; ben de.. Beni sever misiniz bilemiyorum, ben sevdim gitti bile hayli zamandır rüyalarımdasınız. Sizi kırdıysam affedin, sizi görünce aklım başımdan gidiyor safi saf kalbimle kalakalıyorum.. Ne dersiniz, bir şansım olacak mı ?

 
Toplam blog
: 10
: 131
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

35 yaşındayım, Edebiyat ve tiyatroya meraklıyım. Sevgiler.. ..