Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Nisan '18

 
Kategori
Şiir
 

Ta Ciğerden Söküldün

Ta Ciğerden Söküldün
 

 
Baharda sel duygular yutkundum, düğüm düğüm
Dedim; unutmaz beni baktım, herşey kördüğüm
Gitmek mi zor kalmak mı? Acısı, onmaz eğim
Nisan oldun, bak gözde ılık ılık döküldün
Çırpınırken her sözde ta, ciğerden söküldün!
 
 
Ah, ettikçe yüreğim kendince dönüp durur
Taşır senli izleri, hangi hukuku korur?
Ak düştü, bete benze kör olası pis gurur
Nisan oldun, bak gözde ılık ılık döküldün
Çırpınırken her sözde ta, ciğerden söküldün!
 
 
Tamam, el ayırmıştı devamı geldi bizden
Döngüm, köprüler aştı gözyaşı seldi özden!
Böyle gönlümden taştı yine sen, bildi izden
Nisan oldun, bak gözde ılık ılık döküldün
Çırpınırken her sözde ta, ciğerden söküldün!
 
 
Çıkardın mı kalbinden aşka çarpıp bölerken?
Kavuşmak ne de zormuş; Göğe salıp dilerken!
Koyamazken noktayı seni, benden silerken!
Nisan oldun, bak gözde ılık ılık döküldün
Çırpınırken her sözde ta, ciğerden söküldün!
 

 

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..