Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '15

 
Kategori
Şiir
 

Ta uzakta

Ta uzakta
 

wwwcografyaci.blogspot.com


Yolda yürüyorum ya
Alnacım da dağ yolları 
Mis gibi kekik kokuları
Ve sağımda solumda menekşeler
 
İleri marş, bütün çiçekler..
 
Hadi yürüyoruz hep birlikte
Bahar gelmiş ya 
Kalbimiz sevmiş ya
İşte biz yeni bir yaştayız
İşte yeniden en baştayız.
 
Hadi tilkiler hep beraber..
 
Yolumuz uzaktır ama berraktır
Biliyor muyuz nereye, 
Aşağı yukarı ileriye
Mutlaka oralarda zerdali ağaçları vardır
Mutlaka fıstıklar bizi beklemektedir
Hadi hep beraber
 
Bütün ebabiller ileriye..
 
Söyle de bilsinler
Yollar nereden geçer
Söğüt ağaçlarının altından
Karagöl’ün yamacından
Hep böyle ileriye
Söyle bana nereye
 
İlyazın kalbine
Etekleri sermeye..
 
Otur da seyret şimdi
Önünde ovalar ve minicik evler
Karınca gibi insanlar ve çiçekler
Tümünü de sanki biz yarattık
Yarattık da bu ovaya fırlattık..
 
Mutlaka bu işte bir iş var
Mutlaka bu gidişte bir plan saklı
Ben biraz yaz kokusu alıyorum
 
Gerisini sizlere bırakıyorum.
 
 
 
Toplam blog
: 2579
: 848
Kayıt tarihi
: 24.10.10
 
 

Mesleğim eğitimcilik… Şimdi artık emekli bir vatandaşım… biraz şairlik, biraz hayalcilik, biraz s..