Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '09

 
Kategori
Yemek - Mutfak
 

Tabaklar da akıllandı !

Tabaklar da akıllandı !
 

Ey Tabak!, Söyle bana bu yemek kaç kalori? diye soracağız artık. Neden mi? Son teknoloji tabaklar artık içine konan yemeklerin kalorisini ölçüp biçip size söylüyor. Yiyip yememek size kalıyor. Bu tabaklar o kadar akıllı ki kendi kendisini de temizliyor size yapacak bir iş kalmıyor. Ayrıca nasıl bir maddeden yapıldılarsa, elinizle biraz eğip büktükçe derinlik kazandırıp çorba tası haline bile sokuyorsunuz. Daha bitmedi! Bu tabaklar, içine konan yemeğin ısısını da sizin isteğinize göre ayarlıyor. Isıtıyor! soğutuyor! Şaka yapmıyorum, çok ciddiyim. Ben böyle tabak görmedim.

Türkiye'ye bir gelsin, kaç paraysa bulur buluşturur alırım. Bir kere tabağın kendi kendini temizlemesi çok hoşuma gitti. Bulaşık derdine son. Ama sağlığa uygun mu acaba? Uygundur inşallah! Bu tabakları herhalde uzaylılardan çalmışlar. İşleyişine yada hammaddesine bir türlü aklım ermedi ama insanın alası geliyor. Ancak bana bozulmadan dayanır mı bilmem? Çünkü çok komplike bir şeyse bozulma ihtimali var. Bir de taklitleri çıkarsa yandık!

- (Son teknoloji muhabiriniz Mediacat bildiriyor.)

 
Toplam blog
: 621
: 1712
Kayıt tarihi
: 27.05.09
 
 

Herşey birbirini etkiler prensibiyle astrolojiyi bilimsel bir platforma taşımaya çalışmaktayım. Asl..