Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ağustos '11

 
Kategori
Teknoloji
 

Tablet Pc nin yeniden keşfi…

Tablet Pc nin yeniden keşfi…
 

Çıktıklarından beri hastasıyım tablet pclerin… Son derece kullanışlı ve enerjikler… Yalnız yeni oldukları için, benim istediğim özelliklere sahip modelleri oldukça tuzlu… Durum bu olunca, fiyatlar ucuzlayıncaya kadar beklemenin kimseye zararı olmaz… 

İşlerimi idare etmesi için 2 gb ramli ve 250 gb. hard diskli bembeyaz şık mı şık bir Asus Eee Pc netbook aldım… Arzu ettiğim kadar süratli çalışmasa da, şu sıra işlerimi görmeye yetiyor… Adam olana bu bile fazla diyorum… Ama çok yakında bazı şeyler değişecek gibi… 

Çünkü tablet piyasasında, yeni çıkacak modellerin o kadar pahalı olmayacağı ve arabalar dahil, tüm araçlara entegre edilerek yolculuklarda gönlümüzce kullanılabileceklerini öğreniyorum… Günümüz tablet pclerin standart özelliklerinin yanında bir çok artı özelliğin müjdeleri veriliyor… 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yeni cihazlarda BMW ve Toyota gibi firmaların kullandığı QNX yazılımları bulunacak ve bu sayede başka hiçbir ek alete gerek kalmadan otomobilin içinde internet veya aplikasyon kullanmak, e-mail okumak, müzik dinlemek yada video seyretmek, sıradan uğraşlar halini alacakmış… 

Üstüne üstlük kablo vb. dertler olmadan tabletleri sesle yada dokunmatik olarak kontrol etme imkanımızda bulunacakmış… Açıkçası söylemek gerekirse, gökte ararken yerde bulabileceğim cennetlik nimetler bunlar benim için… Çoluk çocuğa karıştıktan sonra, kendimi teknoloji anlamında o kadar sınırlamak zorunda kaldım ki, anlatamam size… 

Şu deminden beri saydığım lezzetlik işlerin hepsi, uzun zamandır içimde yapamadığım birer kocaman ukde… Haydi adamım, sık dişini biraz daha… Az kaldı teknolojik azatlığa… Sevgi ve Saygılarımla… Fırat ÖÇAL 

 
Toplam blog
: 700
: 694
Kayıt tarihi
: 24.03.11
 
 

Üniversite mezunu, eğitim alanında çalışıyor, yazı çalışmaları yapıyor, hayata ve insana dair cid..