Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ekim '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Taciz telefonları!

Bu c.tesi sabahı (27.10) günü ne şekilde değerlendirebileceğimi düşünürken cep telefonum çaldı, arayan numara tanıdık değil! ben yinede alo deme zerafetini gösteriyorum, ama karşıdan ses yok!! bu olaydan 15 dakika sonrası aynı numara tekrar arıyor, bu defa dikkatli ve tetikteyim, cevap tuşuna basmak içimden gelmiyor, öylece çalmaya devam ediyor telefonum. Bu arada düşünüyorum, aşina olmadığım bir numara beni arıyor, ama belliki benimle konuşmak degil derdi! peki, konusulmayacaksa aranan kisi ile, neden aranilir bir insan? Ya bildiginiz, eski bir arakadasinizdir arayan, yeni bir tel.no'su ile size kendini belli etmek istemeyen. Uzun bir aradan sonra sizi merak etmis, ozlemis olabilir ama bunu sormaya cesareti yoktur! Ya da, sirf size kendisini hatirlatmak istemistir siz aramayinca! yukarida ki siklardan hicbiri tutmuyorsa, obcene telephone calls dedikleri taciz telefonlarindan biridir diye dusunursunuz!!!!

iste, sustu cep telefonumun sesi en nihayet..... Derken bir mesaj sinyali aliyorum ardindan, tabii ki gene ayni numara yazili ekranda, aciyorum mesaji, aynen sunlar yazili;

Merhaba, arkadas olalim mi???
Bunun gelecegini tahmin etmeliydim! afalliyorum biraz, sonra kendime sorular sormaya basliyorum:

Hoppala, bu mutlaka beni taniyan birisidir, numarami biliyor, erkek kesiminden oldugumu ve sesimi daha once aloo deyisimle taniyor ama konusmuyor!!!! o, zaman ne yapmali? Bende su cevabi yaziyorum:

Arkadas olalim olmasina ama, ben karsimda ki kisinin ismini, cismini ogrenmeliyim ki kiminle mesajlastigimi ve arkadas olup olmak istemedigime karar vereyim! mesaji gonderiyorum,
Birkac dakika icerisinde cevabi yetisiyor, asagidaki sekilde goruldugu gibi:

Ben Salih, Bursada oturuyorum!!! Gulme krizim gectikten sonra bende su mesaji geciyorum, Bursali Salihe;

Bende hemcinsiniz, Murat istanbuldan!

Mesajim gider gitmez telefonum caliyor, ayni numara arayan, aciyorum: alo, Bursadan salih mi arayan diyorum,
CEVAP YOK karsi kiyidan!!!!!

Bu C.tesi sabahi eglenceli basladi benim icin diyorum kendi kendime, bakalim bugun daha neler yasayacagim gunun sonuna dek.........

Saglicakla kalin, arayanlariniz, size bilinir ve asina ama mutlaka konusacak cesareti olanlar olsun......

LKing

 
Toplam blog
: 24
: 797
Kayıt tarihi
: 09.04.07
 
 

Merhaba blog arkadaşları, Doğma büyüme İstanbulluyum, ama bununla son zamanlarda iftihar etmek zor..