Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Şubat '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

TACİZ

TACİZ
 

TACİZCİME AÇIK MEKTUP: 
 
Kadın olarak bu toplumda yaşamanın zorluklarını dile getiren tonlarca yazı yazılsa da, eylemler yapılıp bu konuya dikkat çekilmeye çalışılsa da ne yazık ki başarılı olunamıyor.
 
Kadınlara taciz azalmadı, azalmıyor ve yakın zamanda da azalmayacak gibi gözüküyor. ne yazık ! Tacize uğruyoruz evet ! Fiziksel olarak, bazen de  duygusal olarak.
 
Sokakta yürürken karşımızdan gelen bir erkeğin 2 dakika içinde, sadece gözlerini kullanarak, bizi soyduğunu hissedebiliyoruz. Akıllarından geçenin kıyafetlerimizin altında nasıl bir bedene sahip olduğumuz. Veyahutta yatakta nasıl bir performans sergileyeceğimiz. Fikirlerimiz, düşüncelerimiz, duygularımız umurlarında dahi değil. Tek düşündükleri bizi hangi pozisyona sokup da '' becerseler '' daha fazla zevk alacakları. Ve evet malesef ki kullandıkları lügat tam olarak bu !
 
Tamamiyle hayvansı bir içgüdüyle hareket eden, '' id'inin '' kurbanı olmuş bir tür. Yani hayvan-insan arası sıkışıp kalmış, ilkel benliği gelişme aşamasında takılı kalan, görünüşü insan bir türden bahsediyoruz.
 
Kadınlar olarak kendimizi korumak için elimizden geleni yapsak da bu konuda başarılı değiliz.Değiliz ki hala kayıplar veriyoruz ! Tecavüze uğrayan, hayatını kaybeden kadın sayısı gün gibi ortada !
 
Pek sevgili tacizci kardeşim.. Bak kardeşim diyorum, çünkü hala az da bir parçanın insan olduğuna inanıyorum. Sabah kahvaltıda sen de zeytin-peynir yiyorsun, akşam televizyon başında çay içiyorsundur muhtemelen. O yüzden şimdi o esiri olduğun '' id 'e '' kulaklarını bir kaç saniye de olsa kapat lütfen ve beni dinle..
 
Kırmızı ruj sürmem, kısa etek giymem, dekolte vermem vs tacize uğramak istediğim anlamına gelmiyor. Yani senin dilinle konuşursak güzel kardeşim '' aranmıyorum ''.
 
Ben bir kadınım ve istediğim adamla birlikte olurum, onunla sevişirim. Ve yine senin tabirinle bu ''herkese veririm '' anlamına gelmiyor. Bu beni taciz edebileceğin veyahut da tecavüz edebileceğin anlamını taşımıyor..
 
İnan bana seni  gerçekten seven kadınla sevişmek daha anlamlı, onunla birlikte olmak dünyanın en güzel şeyi..
 
Göz bebekleri seni gördüğünde heyecanla titremeli, korkudan değil ! İğrenerek bakmamalı sana, kaçmaya çalışmamalı.. Sağlıklı olan bu değil !
 
Kızlı- erkekli sohbetlerimiz de var mesela bizim. Arkadaş da olabiliyoruz. Oturup saatlerce konuşup dertleşebiliyoruz.Hiç denedin mi ?
 
İnsanlarla sağlıklı ilişkiler kurmayı denedin mi ?
 
Bilmiyorum belki de çocukluğundan kalma travmaların etkisi altındasın. Hepimizin kötü zamanları oldu. Ama hepimiz kötüyü seçmedik.
 
Hem o vicdan denilen şey var ya hani, nolursa olsun bulur seni. Bir bakmışsın tavandan sarkan bir ipin ucundasın, veyahut da bir uçurumun kenarında.
 
Demem o ki aslında ' İYİ ' olmak o kadar da zor bir şey değil kardeşim ! ' İNSAN ' olmak da...
 
 
Toplam blog
: 27
: 250
Kayıt tarihi
: 29.09.16
 
 

Dünyada yaşamaktan yoruldum, marstan atama bekliyorum.. Söyleyebileceklerim bu kadar. Tesekkürler..