Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Haziran '18

 
Kategori
Güncel
 

Tacizle Suçlanma Korkusu Kadın-Erkek İlişkilerini Etkiler Kendi Gelse Bile Beni Taciz Etti Diyebilir

Tacizle Suçlanma Korkusu Kadın-Erkek İlişkilerini Etkiler Kendi Gelse Bile Beni Taciz Etti Diyebilir
 

Niyeti ciddi, bir kızla konuşacak ama taciz haberleri germiş, araya birini de sokmak istemiyor…

Kız tarafından bir belge verilmesi lazım: “Benimle konuşmana izin veriyorum. Gerçekten taciz etmezsen davranışın taciz olarak algılanmayacak. Rahat olun yahu, evde kalacağız bu gidişle, başlarım tacizine!”

Gülüyorsunuz ama özellikle son zamanlarda çok önemli bir sorun, tacizle suçlanırım diye erkekler kadınlara yaklaşamıyorlar.

İyi oluyor aslında yaklaşmasınlar zaten de bağ tümüyle kopuyor. Bu gidişle kadınlar erkeklerin kendilerine yaklaşabilmeleri için özel davetiye basacaklar.

Toplumda travma, haliyle kanun uygulayıcılarında da hassasiyet, kadının ifadesi bile yeterli görülüyor böyle bir şey olur mu ya; kızdığım birine beni taciz etti derim yakarım adamı, kadının konumu kendisini haklı yapıyor şu işe bak!

Eskiden tacize uğrayan kadınlar mağdurdu şimdi taciz etmedikleri halde erkekler mağdur.

“Çok güzelsin” dediğin zaman bile şikâyet edebiliyorlar. Çok da tın, sen de güzel demezsin.

Bu savaştan kadınlar kaybeder ve toplum kaybeder, ilişkiler bozulur, iki cins arasına mesafe girer ve bu durum kadın-erkek mesafeli olmalı diyenleri bile etkiler.

Tacizle erkeklerin kadınlara davranışları karışmış durumda. Kadınlara her türlü davranışımız taciz olarak nitelenebilir. Bazı erkeklerin huyları değişmez ama herkes arsız yüzsüz değil. Sonucunda cezai bir işlem olması da gerekmiyor, utandıran bir durum!

Benim gibi terbiyeli erkeklerin kadınlara yaklaşması zor olur. Size de böylesi lazım değil mi yanarsınız valla!

İki sapık bir şey yapmış bütün erkekler ateş üstünde. Bazı kadınlar da kötü niyetli, hani toplum cevaz vermiş kanun da asarım demiş ya; yıllardır kadınlara yapılanların öcü alınıyor sanki.

Bütün bunlar ahlakçı toplum düzeninin sonucu, olayın üzerine gidin ya, bize ne!

Bu konuda ciddi şekilde sınırı aşma var. Yapan en ağır şekilde cezalandırılsın hiç itirazım yok. Ama kadınlarla ilgili her şey taciz sayılıyor. Ben şahsen kadınlara yol soramıyorum!

Erkeklere söylüyorum kesinlikle dikkat edin yanarsınız valla! Çünkü toplum taciz lafı geçse bile doğru yanlış haklı haksız demeden erkeği asıyor. Kanun uygulayıcılarına göreyse tacizin ispatı gerekmiyor, beni taciz etti demek yetiyor, hemen hakkınızda soruşturma başlatılıyor. Haklılığınız ortaya çıksa neye yarar adınız tacizciye çıkıyor!

Bence en iyisi kadınlardan uzak durun ve hiç konuşmayın, onlar sizi taciz etsin!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..