Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

TADIMLIK KISA KISA ŞİİRLER

TADIMLIK KISA KISA ŞİİRLER
 

Tebessüm eksik olmasın yüzünüzden!


Günaydın

Birkaç kısa şiirle iyi pazarlar diliyorum dostlara

sodalı şiir

ne zaman bir soda içsem
ağzımı kapatıyor hemen
Somali’li bir anne

“usulca geğir” diyor
“çocuklar uyanmasın”

cennetlik

güzele bakması
sevaptır derler
hey gözünü sevdiğim memleketimin
mübarek insanları
hepsi cennetlik

bir aşk masalı

bir masala başlamıştık seninle
...
gökten üç elma düştü
üçü de kafama düştü
şansa bak!.

önder

"sen önden git,
merak etme arkandayız"
dediler

az gittim uz gittim
dere tepe düz gittim
döndüm baktım ki arkama
ne gelen var
ne giden

açtım ağzımı yumdum gözümü
bu sefer dümdüz gittim

sürüm

ne kadar da çok insan
geliyor
ve geçiyor
bir değer bırakarak ardından
ama az
ama çok

aza çoğa baktığı yok aslında
sürümden kazanıyor zaman

yalnızlık

doğru şeyler düşünüp
yanlış yerlerde durdum hep
çook uzağım kendime ustam
yalnızlığım bu yüzden

Coşkun KARABULUT

 
Toplam blog
: 264
: 1128
Kayıt tarihi
: 30.04.07
 
 

1956 Sarıkamış Kars doğumluyum. 6 şiir kitabım ve 2 deneme kitabım var. son kitaplarımı B..