Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '07

 
Kategori
Komşuluk
 

Taharet çeşmesi ve temiz halı

Turizm sektörü, Antalya da ticari yaşamda çok etkin rol oynamakta. Bu
durum, esnafı olumlu da olsa olumsuz da olsa, direkt ya da endirekt etkilemekte. Benim iş yerimin bulunduğu bölge, yaşanan olumsuzluklardan endirekt etkilenen bir bölge.

Böyle hallerde de esnaf seçenek arar ve çeşitliliğe yönelir.

Biz de böyle bir dönemde, ayaküstü yiyecekler (fast food) le çeşitlendirdik
işimizi...

Bu çeşitlendirmeyi yapınca da kapı önüne masa ve sandalye de koymak
zorunluluğu doğdu. Bir kaç masa sandalye hazırladık...

Ogün, üst kat komşumuz, evinde temizlik yapıyor ya da yaptırıyor olmalı ki;
halı ve yolluklarını iş yerimizin tepesinden aşağı sallandırdı.

Normal boyda herkesin kafasına değecek kadar sarkmış durumdalar...

Komşu ile önceden de iyi ilişkilerimiz olmadığından, en küçük bir reflekste
sorun çıkabilir ve hatta uzayabilirdi...Sabrediyorum!

Onlar da bir türlü almıyorlar yolluk ve halıları....

Gün boyu kaldı balkonda sallandırılanlar.

Ertesi gün geldiğimde de aynı şekilde duruyorlar.
Çaresizlik içindeyim, ama apartman görevlisi gelinceye kadar da seslemedim.
Sonra görevliden haber yolladım halı ve yollukların alınması için. Gerekçemi de
belirterek..

Halılar az sonra birazcık kıpırdadı.. sonra yine aynı duruma geldi. Temizlik yapan bayan çekmek üzereyken evin hanımı engel oluyordu almasına. Çıkıp ben sesledim yukarıya doğru;

“Komşu bakın burada yemek yeniyor, öyle olmasa bile, bir işyerinin tepesinden
halı sallandırılmaz. Hoş ta görünmüyor zaten. Lütfen onları alalım!”

Komşu bayan da ;

“Burası da bir ev, ben de temizlik yapıyorum!”

"Anladım, ama bunları sermeniz için, yangın merdiveni kullanmalı ya da diğer cephedeki balkonunuzu kullanmalısınız."

"Ben bu balkonu uygun buldum, buradan sallandırdım!" diye yanıtladı.

"Hanımefendi, zaten site yönetmeliği de engel bu davranışınıza." diye uyarınca da

"Hem onları yeni yıkadım ben, temiz halı onlar.” şeklinde tuhaf bir yanıt verince
benim gerginliğim daha da arttı;

“Peki, taharet çeşmenizden şehir şebekesi suyu akıyor. Mutfak çeşmenizden de
aynı su akıyor, siz o çeşmeden 'temiz' diyerek su alıp içer misiniz?

“Almıyorum bu halıları, ne yapacaksan yap bakalım” diye öfkeyle girdi evine..

Dediğini de yaptı ve gün boyu da almadı halıları.

Komşum aynı zamanda bir sağlık personeliydi!

 
Toplam blog
: 355
: 1099
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1960 Ankara doğumlu bir Çankırılıyım. İşimin burada olması nedeniyle, Antalya'da yaşamaktayım. Ti..