Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Ekim '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Tahrik oldum, saldıracağım

Tahrik oldum, saldıracağım
 

Milli hasletlerimiz -1  

Bir gördüm, kendimden geçtim.
Ne yapacağımı bilemedim, damarım bir attı.
Farkında değilim, duyduğum zaman kendimi kaybetmişim.
Ya bir etkilendim sorma, nerede durdum anlayamadım.
Kendimde değildim, kendime geldiğimde iş işten geçmişti.
Ne çok duyarız ve sebep gösteririz.  

TAHRİK OLDUM…  

Hemen, cinsel faaliyet akıllara gelebilir. Her daim hazır ve nazır olan alet edevat için, söylenmesi kolay bir gerekçedir. Ama genel bir cinsel teyakkuzda yaşayan toplum bilincinin yanında, daha geniş kapsamlı düşünelim, piliz!  

Baktım,  

Gördüm,  

Etkilendim,  

Yaptım!  

İşimiz çok zor. Bünyesi tahrik olmaya, bu kadar duyarlı bir milletin evlatları olarak, kendimizi tutma ve kontrol altına alma; nasıl ama nasıl güç kuvvet ister.
Sudan nem kapma misali, ota, b.ka, çere, çöpe öyle bir gözle bakarız ki, gözü alabilene aşk olsun.  

Freud usta, ilkel insanlara yakın özellikler gösterdiğimizi söyler. Cinselliği baskı altında tutma gayreti içinde bulunan insan topluluklarının, nevrotik belirtiler gösterdiğini ve bastırılan bu duygunun, ilk fırsatta ateşlenip en ufak kıvılcımla, (işte bu tahrik oluyor!) saldırıya yönlenmeye sebep olduğunu dile getirir.  

Ne söylerse güzel söyler diyerek, Sigmund abiye bu konuda hak versek bir türlü, vermesek bir türlü. İlkel yanından kurtulamayan modern insan, hala ruhunu terbiye edememenin sıkıntısı yaşar halde, başımıza dert olmaya devam edecek demek ki?  

Ah zavallı, 42 kromozom ürünü. Kendini dev aynasında seyrederken, neler canlandırıyor kafasında oysa ki. Her şeyin üstesinden, her şeyin hakkından gelmek ister, yenilmezlik ünvanını şanla şerefle korumak ister.  

Gün gelir; bir an, sadece kısacık bir an, bir şey sadece küçücük bir şey: TAHRİK EDER.  

Gururuyla oynanmıştır.
Kalbi kırılmıştır.
Hakkı yenmiştir.  

Vah zavallı.  

Hangi dipsiz kuyuları kendine mekan olarak seçse acaba?
Bu utancı ne temizler, Ayşe Teyze’ yi çağırsak?  

Milli hasletlerimizden en önemlisidir: TAHRİK OLDUM ve arkasındaki üç nokta ile biten cümle silsilesi.  

Tahrik oldum…
Tahrik oldun…
Tahrik oldu…
Tahrik olduk…
Tahrik oldunuz…
Tahrik oldular…  

Totem haline getirecek, uygun malzeme bulma zorluğu yaşıyoruz top yekun. Yerine koyduklarımız bir türlü istenilen sonucu vermediği gibi, devamlı hata veriyor. Her önümüze gelenden uyarılıyoruz. Hazır hale gelmek, çok kolay bu sayede. Neden olmalı, olmalı mı? Düşünmeli, düşünmemeli mi? Harekete geçmeli, geçmeli mi? Durup düşünmeli, düşünmemeli mi? Soruları üzerinde ısrarla durmayı öğrenmeli.  

Yok ben tahrik olurum, doyuma ulaşırım, eylemden sonra bir de sigara tüttürürüm diyebilirsiniz.
Nasılsa indirimi de mevcut, ol olabildiğin kadar bakalım.  

Vatan sizden hizmet bekler!  

 
Toplam blog
: 432
: 6177
Kayıt tarihi
: 08.10.06
 
 

Med cezir içinde kafasına estiği gibi yaşayan bir havva kızı birazcık kağıt kalem aşinalığı olmas..