Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

15 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tahta kaşık, rende, mandal

Tahta kaşık, rende, mandal
 

Dun yiyecek alis verisi yapiyorum. Bizim hanim benden ayrildi. Donup geldi. Elleri dolu. Ne onlar allahaskina? Tahta kasik. Rende. Mandal... Soylendim. Ne isimize yarayacak? Bildigimiz kasigin koku mu tukendi? Yahu bir duzune mandali ne yapacaksin?...

Simdi karsimda kek yapiyor. Kek icin portakal kabugu rendelemiyor mu?

- Kemal Bey! Buna rende derler. Ve sizin kekinizin portakalini rendeliyorum...

Sesimi kestim. Gulumsedim.

- Findiginizi, fistiginizi taze taze yiyesiniz diye; paketlerin agzini mandalliyorum!

Bizden hic cit yok.

Yakalidimi namussuz adamin tozunu attirir...

Ya tahta kasik? diye soramadan basladi kasiklari sallamaya...

- Sizler kanser olmayasiniz diye!...

***

Hala tahta kasik anlatiyor...

- Hem bulasik makinasinda da yikanmaz!...

Ben elle yikiyorum sikayetci degilim, sana ne oluyor?.. der gibi.

***

Bakti bizden hic ses yok.

Konuyu muhurle kapatti:

- Beyim. Ev kadinligi blog mlog yazmaya benzemez...

Neyse.

- Yuruuu... Ense trasini gorelim,

demedi...

***

Fotograf: Mutfakda bir rende gorev basinda...
 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..