Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Nisan '07

 
Kategori
Tiyatro
 

Tak tak! Kim o? Takıntı

Tak tak! Kim o? Takıntı
 

Günlük koşuşturma içinde kendime ayırabildiğim en özel zamanlar tiyatroya gittiğim zamanlardır. Yine kendime özel bir zaman yaratıp bu sezon gösterime giren Ali POYRAZOĞLU'nun "Tak Tak Takıntı" adlı oyununu izlemeye gittim.

Bir psikiyatrı muayenehanesinde başlayan oyun altı takıntılı hastanın biraraya gelmesiyle renkleniyor.Bülent Kayabaş'ın canlandırdığı karakter gerçek hayatta başına çok işler açabilir ama sahnede izlerken gülmekten alamadım kendimi. Madam Arşaluz TAŞAKLIYAN rolüyle en iyi kadın oyuncu ödülünü kimseye kaptırmayacağını düşündüğüm Ali POYRAZOĞLU tek kelime ile muhteşemdi. Şebnem ÖZİNAL, Özdemir ÇİFTÇİOĞLU, Berrak KUŞ, Eser ALİ renkli oyunculuklarıyla mükemmellerdi.

Oyun bittiğinde benim takıntılarımda var mı acaba diye düşünmeye başladım? Araba plakalarının rakamlarını toplamak, çift sayı oluşturacak şekilde köşeleri saymak, arayan olmuş mu diye telefona bakmak, bir şeyi defalarca kontrol etmek takıntı olarak sayılmazsa ben takıntılı bir insan değilim demektir.

Takıntılarınızın farkına varmadıysanız ya da bu oyunu merak ediyorsanız sezon bitmeden görmenizi tavsiye ederim.
 
Toplam blog
: 17
: 513
Kayıt tarihi
: 17.04.07
 
 

Bir  Temmuz sabahı kardeşimi de alıp gelmişim dünyaya. Gerisi teferruat :) ..