Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Ocak '19

 
Kategori
Şiir
 

Tak Tak Tak

On gün önce 'İkinciAdam' yayınevinden çıkan 'Tak Tak Tak' adlı şiir kitabımın raflardaki yerini merak ettiğim için bugün İstiklal caddesi üzerinde bulunan bir kitabevine girdim ve baktım şiir bölümündeki raflara ama kitabıma rastlamadım.

Pelin Batu'nun yeni çıkan üç adet şiir kitabı yanyana duruyorken benim kitabımın raflarda yer almamasına üzülmedim desem yalan olurdu. (bu arada Pelin Batu'ya buradan anne olmasından dolayı kendisini kutluyor ve bebeğinin gözlerinden öptüğümü ifade etmek isterim)

Görevli personele kendimi tanıtmadan kitabımı sordum ve satın almak istediğimi söyledim. Genç personel bilgisayarın başına geçti ve şiir kitabımı kayıtlarından sorguladı ve 'tükendi beyefendi ama sipariş verildi gelecek' dedi.

Mutlu oldum. Hem de çok!

Ödüllendirdim kendimi ve kendime bir yemek ısmarlarım.

Devlet Tiyatrolarında geçmişte yardımcı oyuncu maaşımdan sonra ilk kez kendi duygularımı yansıtan şiir kitabımın kısa zamanda bir kitabevinde tükendiğine şahit oluyordum.

Asla satış rakamının bir önemi yoktur. Daha fazla okuyucuya ulaşmasıdır dileğim. Ama, eğer belli bir satış grafiğine erişebilirse kitabım, yayınevi ile sözleşme yaparak adıma tahakkuk edecek olan gelirimle mezun olduğum Ardeşen Lisesi'ne bir piyano almayı düşünmekteyim. Umarım gerçekleştirebilirim.

Edebiyat güzeldir..

Şiir kitabımı oluşturmada başta doğru insan olmayı öğreten ailem'den sonra İlkokul sınıf öğretmenlerim Nimet Tekeşin ve özellikle merhum Besim Nebioğlu'nun büyük katkıları olmuştur.

Edebiyat öğretmenlerim Gönül Hiçyılmaz'ın Mehmet Köse'nin Kazim Kurtoğlu'nun ve merhum Riza Kuruoğlu'nun katkıları çok olmuştur.

Aslında sadece Edebiyat öğretmenleri değil, düşünce akımını geliştirmeye ve sorgulama yeteneğini kazandırmaya destek verdiğine inandığım Matematik, Fizik, Kimya dersleri öğretmenlerim Faik Şinal, Kadir Gülnar, Birsen Akay, Ferhat Artan, Necati Kesti Engin Karadeniz ve diplomamda imzası bulunan Necati İslamoğlu'nun katkıları asla inkar edilemez.

Yazmak güzeldir..

Pelin hanım, sizin yeni çıkan üç şiir kitabınız rafta yanyana duruyorken, benim 'Tak Tak Tak' adlı şiir kitabım yok satıyor ne haber..(şaka)

 

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..