Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
Okunma Sayısı
585
 

Takarım kariyerine

Takarım kariyerine
 

objektifimden, seferihisar.



Ben iflah olmaz bir ….. sanırım… Nokta noktaların yerine ne yazacağımı bilemiyorum açıkçası hala düşünüyorum. Neden mi? açıklayım;

Pek meraklıydım kariyer yapmaya. Hatta sırf bu yüzden kurumsal kimlik abidesi bir firmadan onca emeğimi hiçe sayıp ayrıldım. İstifa edişimin üzerinden bir yıl geçti bugün ve geldiğim nokta hiç de öyle tahmin ettiğim gibi olmadı. Oysa neler hayal etmiştim.

Peki, şimdi şu saçma kariyer uğruna neler yapıyorum; hiçbir şey.

Bana kalsa alırım tası tarağı dosdoğru sıcak memleketlere tatile. Öyle deniz, kum, güneş, bronz ten tatilinden söz etmiyorum. Yaşamaktan söz ediyorum.

Hani bütün şehirlilerin merakı küçük bir kasaba…

Urla’ya yerleşme planlarım her geçen gün netlik kazanıyor. Nasıl kazanmasın, evin balkon kapısını açtığımda balkon birden balkon olmaktan çıkıp ana caddenin ta kendisi oluyor. Yani bizimkisi şehir hayatı değil bir nevi açık hava hapishanesi. Bitmeyen kornolar, egsoz dumanları, trafik çilesi…

İşte bunların hepsi ve daha fazlası birikince ortaya kocaman bir soru çıkıyor; ben burada ne yapıyorum? Deli miyim? Değilsem neyim? Ve yerini dolduramadığım noktalar….

Şehir hayatından bıkan biz şehirlilerin en büyük hayali; “takarım kariyerine” deyip, gelecek kaygısı gütmeden, hani zevk olsun diye çalışmak.

Küçük bir kasaba, tanıdık esnaf, şirin bir ev, sakin ve sessiz bir hayat ve en önemlisi tam zamanında.

Tam zamanı kaçmanın…

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

pembe pancurları unutmuşsun. olumsuz gibi görenler var yazını ama sen ışık katmışsın yazına, sevgiler.

erol aslan 
 12.02.2008 0:01
Cevap :
teşekkürler erol abi :)  12.02.2008 8:53
 

Sevgili Pelin hani bir laf var, gitmekmi zor, kalmakmı, diye..ama sende dediğin gibi pazartesi yazmışsın yazıyı, olur böyle şeyler, ama insan düşümnüyorda değil böyle huzurlu, sakin yaşamı, ama ne diyebilirizki, kısmettren öte..kendine iyi bak, 2008 sana tüm dileklerini yerine getirme fırsatı versin..en derin sevgilerimle..

Mehmet EREN 
 31.12.2007 15:59
Cevap :
inşallah istemek galiba başlamak için yeterli kimbilir bu akşamdan sonra artık hiç çalışmak zorunda kalmam. ayy inşallahhhh....  31.12.2007 16:06
 

hayır konuşmayalım :)

beenmaya 
 30.12.2007 15:46
Cevap :
:)  31.12.2007 9:07
 

Bu kariyer fetişizmine karşı haklı isyanınıza saygı duyuyorum.Ne kadar parlak olursa olsun, gün beyaz atlı bir prens gibi dışarda ışıldarken, dört duvar arasında çoğu anlamsız, imaj çarpışmaları içindeki insanlar arasındasın.Hele hele o gün Urla'da ışıldıyorsa ( Ben de Gerence körfezinde, Karareis koyundaki yazlığımda bulurum hep gerçek huzuru). Yine de zor bir karar.Tek koşulu var artık arkana bakmayacaksın.KOLAY GELSİN.Sevgi ve saygılarımla.

Ersin Kabaoglu 
 30.12.2007 10:15
Cevap :
evet evet hiç arkama bakmadan kaçarak uzaklaşıcam, gerçekten :)))  31.12.2007 9:08
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 139
Toplam yorum
: 1145
Toplam mesaj
: 191
Ort. okunma sayısı
: 3163
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

Ya herşeyim ya hiçim.... Birbirinden güzel fotoğraflarıyla yazılarımı destekleyen canım arkadaşı..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster