Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '17

 
Kategori
Siyaset
 

Takdirlerimle Sayın Gül

Takdirlerimle Sayın Gül
 

 

“Dost acı söyler doğru söyler”
                    (Türk Atasözü)

Sayın Gül acı söyledi fakat doğru söyledi
Seçilmiş tepe yöneticisi bundan alındı
Aslında alınmaması lazım
O
Söyleyene bakacak bir kere
Söyleyen kim
Söyleyen
Yıllardır dostça birlikte yürüdüğü
Birçok zorluklara birlikte göğüs gerdiği
Can yoldaşı Abdullah Gül
Bu durumdaki bir kimse
Ona zarar verecek söz söyler mi söylemez
O zaman
Durup düşüneceksin sen de seçilmiş tepe yöneticisi
Ve varıp yanına yol arkadaşının
Gel bir daha konuşalım şu konuyu diyeceksin
Anlayacaksın işte o zaman Gül haklı
Sana düşen bu koşullarda seçilmiş tepe yöneticisi
Geri adım atmak olacak
Alacaksın o yanlışı atacaksın çöpe
Yazacaksın yenisini dosdoğru şekilde
Sen de rahatlayacaksın partin de halkın da
Takdirlerim sanadır Sayın Gül
Bir şiirimi alıyorum aşağıya
Buyrun okuyalım birlikte

“NE GÜZELSİN DOSTLUK

Dost
Öğretmendir dostuna
Yanlışı söyler
Güzeli önerir dostuna

Ben güzeli dostumda görürüm
Dostum da dostunda
Birlikte koşarız güzele
Birlikte terk edersiz çirkini

Birlikte atarız çöpe
Öfkeyi
Nefreti kini
Düşmanlığı

Birlikte oluruz
Affeden
Aldırmayan
Sabreden

Birlikte yürürüz
Hayra
Birlikte buluşuruz
Barışta

Barış konuşur
Barışa yürürüz ümitle
Barışı yaşarız neşeyle
Selamlar sevgiler dostuma

Ne güzelsin dostluk”


(Halil Güven-Şiirlerim-Söke)


Sağlıcakla kalınız

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..