Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Nisan '08

 
Kategori
Güncel
 

Takıldım kaldım yorumlara…

Takıldım kaldım yorumlara…
 

İnternet ortamında gazete okumam yeni değildir, ancak yorumları okumaya fırsatım olmamıştı çoğu zaman…

O vakti bulduğunda insan, merak ediyor, yorumlarda neler neler var diye…

İçinde olmayınca o harmanın, dış göz ile rahatça bakabiliyor insan, dış göz genelde çabuk görüyor, çabuk algılıyor!...

Mantık örgüsü de düzgün oluyor…

Harmanın içinde yer aldıkça, dış göz iç göze doğru yer değiştiriyor, dolayısı ile de açılar duygularla çevrelenince, hafiften algıda seçiciliğe, ardından da tutulan takımı kayırma gibi bir kaymaya, yani taraf olmaya, önlenemezse de fanatizme doğru yol alıyor…

Şu an için dış göz konumundayım…

Yorumları yorumsuz yorumlayacağım diye çıktım yola ama, hafiften sola çekiyor olabilirim…

AKP taraftarları sözleşmişcesine oy çoğunluğundan dem vuruyor, diyorlar ki, yüzde kırk yedi ile geldik!...

Sanıyor musunuz bu oylar CHP yada MHP ye kayacak!

Hedefimiz, diyorlar, yüzde altmış!...

Hangi güç diyorlar, yüzde kırk yedi oyla gelmiş bir partiyi kapatabilir?

Diğer taraflar daha çok Türkiye ne kadar etkilenir, AB bize bu konuda yüz mü çevirir gibi konular üzerinde durmakta…

Doğma büyüme İzmir’li, Karşıyaka’lı olarak, kimse kusura bakmasın ama, yüzde kırk yedi oy asla çıkamaz buradan!...

Bizzat, Cumhuriyet mitingine katıldım, gördüğüm tablo “İyi ki İzmir’liyim!” dedirtti… Cumhuriyet adına!...

Bir sürü söylentiler dolaşıyor ortalıklarda, görmeden, bilmeden bir şey diyemem, tek gördüğüm cep telefonu ile resmi çekilmiş oy pusulasına elli ytl verildiğiydi… Hemen oracıkta…

Şimdi efendim, yüzde kırk yedi, doğru diyelim, geri kalan yüzde elli üç, partisi her ne ise, yok mu sayılır?

Her şey partiye göre mi hesaplanır?

Öncelikle düşüncemi söyleyeyim, yorumlara idi yansız bakışım, yoksa elbet, düşünce olarak sola çekiyorum, azıcık…

Efendim, eğer yüzdelerden konuşulacaksa eğer, yüzde elli üç şeriat istemiyoruz diye bağrınıyorsa, o zaman dikkate alınmak lazım…

Oy çokluğu ise…

Partisel oy çokluğu ise baz alınan, hiçbir cumhuriyet, partisel oy çoğunluğu aldı diye cumhuriyete saldırıya göz yumamaz!...

Cumhuriyete saldırı mı yok?

Eeee… Nasıl olur da tüm bu yorumlarda bunlara yer yok?

Neden yüzde kırk yediye takmış durumda ki bu partizanlar?

Söyleyebilecek sözleri…

Kapasiteleri mi yok?

Bilemiyorum… Demek lafın gelişi…

Bir de AB konusu var gündemde…

Ülkedeki bu gelişmeler sekte vuracakmış!...

Bahane aradıktan sonra, gözünün üzerinde kaşın var örneği…

Yapmayın lütfen, hangi Avrupa ülkesi peçeli, çember sakallı üyeler ister?

Türkiye’nin imajı zaten ortada…

Fesli adamlar, feraceli kadınlar diye bilinirken, elbet en çok da dansözler, tam da yeni yeni Türkiye kendini anlatmaya başlamışken, çarşaflı, çember sakallı insanlar diyarı…

Kimse kendini kandırmasın lütfen…

Ucuz işçilik almış başını yürürken…

Adam kendi ülkesinde her bir işçisinin tatil parasını öderken, karın tokluğuna çalışan insanları AB kriterine alıp da, para mı kaybedecek?

Hele hele, üç beş milyon dolara alabiliyorken, doğru işlense trilyon dolarlar kazanacak kuruluşları…

Salak mı bu adamlar?

Yoksa?


Gülgün Karaoğlu
Nisan,01/08

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..