Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '11

 
Kategori
Şiir
 

Takılı kalan yüreğim

Takılı kalan yüreğim
 

sevgi emek ister


Bir tek sana takılı kaldım bu hayatta,  

Sana bağırıp, çağıramadım,  

Arkamı dönüp gidemedim,  

Hep içimde yaşadım,  

Sevgimi, kızgınlığımı,  

Sana hep güler yüzümü gösterdim,  

Hayatta sana mutluluk verenlerin yanında olacaksın, diye,  

Ahkam kesenler olur ya ! 

Belki onlara aldandım. 

Belki cesaret edemedim. 

Bir tek sana takılı kaldım bu hayatta,  

Bu sana cesaret vermesin,  

Söküp alırsam eğer yüreğimi senin elinden,  

Senden aldığım yüreğimi,  

Takılı bırakabilirsem dönüşü olmayan yola,  

Bil ki o zaman her şey çok geç olacak… 

 

 
Toplam blog
: 43
: 801
Kayıt tarihi
: 23.01.11
 
 

1981 yılında Eğe Üniversitesi Ziraat Fakültesi'nden mezun olmuştur.1984-1992 yıllarında Türkiye Z..