Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ocak '07

 
Kategori
Kitap
 

Takıntılar

Takıntılar
 

Tak tak takıntı "Takıntılar"

Ben takıntılı mıyım acaba. Amma takıntılı adam “Nuh diyor Peygamber demiyor”

Dediğim, dedik, çaldığım düdük.

“Özür dilerim hemen bu yazıya ara vermeliyim.” - Galiba ocağı açık bıraktım.

-Hemen söndürüp, geliyorum, müsadenizle...

-Ocağı söndürmüşüm, kusura bakmayın. İyi ki buraya yazdım söndürmüş olduğumu, yoksa tekrar tekrar gidip bakmam gerekebilirdi.

-Ben bunları yazıyorum ama yazdıklarım doğru değil galiba,kusura bakmayın tekrar ocağa bakmam lazım!!!

Neyse en iyisi yanıma bir kağıt kalem alayım ve ocağın yanında ocağın kapalı olduğunu yazayım.O zaman kapatmış olduğuma inanırım.

Çok mu abarttım!

Yaşamımızda böyle buna benzer sahneler var mı?

Geçen kitapçıya uğradığımda,kitapları karıştırırken,bir kitap dikkatimi çekti.

Uzman doktor, Oğuz Tan’ın yazmış olduğu”Takıntılar”kitabı. Ben de biraz takıntılara takmış olduğumdan olsa gerek,kitaba şöyle bir göz gezdirdikten sonra tam bana göre bir kitap deyip satın alıverdim.

Akıcı herkesin anlayabileceği bir dille yazılmış,tıbbi terimler bizim anlayabileceğimiz şekilde.

Takıntılar,takıntı örnekleri çok güzel kısa öykülerle anlatılmış.Takıntı çeşitlerine detaylı şekilde inilmiş.

Bir de güzel test var.Testi yakınlarınıza arkadaşlarınıza uygulayabilirsiniz.”Ama dikkat edin başınız belaya girebilir”.Bazıları takıntılı olduklarını kabul etmeyebilir.

Toplumumuzda takıntı sorunu olanların oranları verilmiş.

Takıntının beynimizle olan ilişkisi şekillerle anlatılmış.

Takıntı çeşitlerini okurken, hemen kendime bir takıntı buldum.

Evet itiraf ediyorum:Benim takıntımın adı:”Metafizik Takıntı”.Daha önce yazmış olduğum bir bloğumda bu takıntımın olduğunu, bu kitabı okuyunca anladım.

Bu kitabı okumakla, çevremizdeki insanlara daha anlayışlı.

daha tahammülü davranabiliriz.Uzman Doktor,Oğuz Tan:Takıntı hastalığının tedavi edildiğini, tedavilerde başarı sağlandığını,dünyada bu konuda ki gelişmeleri de anlatmış kitabında.

İyi okumalar dileğiyle....

 
Toplam blog
: 1410
: 1053
Kayıt tarihi
: 04.11.06
 
 

Emekli öğretmenim ve  emeklemeye devam ediyorum.  Emeklilik yaşamın sonu değil, yaşama yeni amaçl..