Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '07

 
Kategori
Psikoloji
 

Takıntılarımız ?

Takıntılarımız ?
 

Çoğumuzun farkında bile olmadığı o kadar çok takıntımız var ki, kimileri sık sık el yıkama nereye elini değse hoppppp lavaboya ve el yıkamaya yani benim gibi, kimileri yamuk olan şeyleri düzeltir buna genelde simetri hastalığı diyorlar, takıntılarımız aşırı olmadıkça rahatsız etmeyebilir fakat aşırı olursa kaygı verebilir, takıntılarımızdan kurtulabiliriz ve kendimizi telkiin edebiliriz ;

- Bu düşünce bana yardımcı olamaz,

- Şimdi bu düşünceyle ilgilenmenin zamanı değil, bunu daha sonra düşünürüm,

- Bu düşünce anlamsız ve mantıksız,

- Bu acele etmem gereken bir durum değil,

- Acil ve önemliymiş gibi geliyor, ama değil....

- İyi birisi olmak için mükemmel olmaya gerek yok,

- Bu sorunun cevabını bulmam gerekmiyor , en iyisi bu soruyu tamamen bırakmak,

- Bazen hata yapabilirim,

- Özgür ve rahat olmak için risk alabilmeliyim. Bu riske girmeyi istiyorum,

- Şimdi hareket etmeye hazırım,

- Yanlış yapmayı kabullenebilmeliyim,

- Böyle acı çekmeyi hak etmiyorum, rahat ve huzurlu yaşayabilirim,

- Bu benim sorumluluğumda değil,

- Yapabileceğimin en iyisini yaptım ve yapıyorum,

- Bu şüpheden kurtulmaya çalışmak güzel, bunun için çaba harcamaya devam edeceğim,

- Tekrar eden düşünceyi durdurmaya karar verin,

- Bu kararınız konusunda kendinizi cesaretlendirin,

TAKINTISIZ GÜNLER DİLEĞİYLE.......

 
Toplam blog
: 110
: 4498
Kayıt tarihi
: 10.03.07
 
 

Muhasebeciyim. Hep yazmak istedim fakat içimdekileri yazıya dökemiyorum. Bu ana kadar hiç denemed..