Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Haziran '14

 
Kategori
Öykü
 

Takıntılı aşk - 2.Bölüm

Takıntılı aşk - 2.Bölüm
 

-Bu aşkımızı anlatmalıyız Gülşen’e, ona göz göre göre ihanet etmemi istemezsin değil mi?

-Tabi tabi neden olmasın anlatırız.

-Ama bu konuda işimiz çok zor, anlatmakta bayağı zorlanacağımız kesin. Üzülecek kırılacak.

-Ben ona anlatırım aşkım, ben onun ile yıllardır arkadaşlık yapıyorum
Nedim Selma’ya

-İşte bende bunu demek istiyorum ya

Selma bir anda balyoz yemiş gibi irkildi. Sustu. Düşündü.

-Lanet olasıca, hep çıkmaz sokaklar beni buluyor. Bitirmek istedikçe bitmeyen yollar hep benim önüme çıkıyor. Ama sen yardım edersin bana değil mi aşkım.

-Şey yani tabi tabi yardımcı olurum.

-Çok sıkıldım kalk biraz dolaşalım baş başa kol kola.

-Ama bizi böyle yan yana görürlerse?

Selma umursamaz bir tavır ile

-Korkma kimse görmez, zaten Gülşen evde bizi beklemiyor mu?

Nedim

-Şimdi gidip Gülşen’e hayatım hayatımda senden başka birisi daha var, ben onu seviyorum seni sevmiyorum demek bu kadar kolay mı ne dersin?

Nedim bu arada bu çıkmaza soruna cevap bulmanın peşinde iken, Selma’ya yaptığı bu davranışın yanlış olduğunu anlatmak peşinde idi ama Selma hiç umursamıyor sık sık kahkahalar ile gülüyordu.

Selma

-Artık benim hayatımda da birisi var, oda sensin aşkım sevgilim. Seni gönlüme aylardır yazıyordum, tabi sen hiçbir şeyin farkında değilsin.

-Ne tesadüf Gülşen ile ilişkimiz başladı ve sen çıktın geldin. Bu bir tesadüftü değil mi? Yoksa..!

-Tabi ki tesadüf aşkım, o zamanlar sana yabancı gözler ile bakıyordum, hatta senden gıcık oluyordum.

-Sevdiğin arkadaşımı elimden aldım diye mi?

-Evet, başka ne olabilirdi ki? Aşkınızın kısa ömürlü hemen sönen bir aşk olmasını umuyordum, ama yanıldım işte. Bir gün sabah aniden Gülşen’i ziyaret için gelmiştim, sen içeride yorgunluktan uyuya kalmış uyuyordun, işte o gün seni sevmeye başladım. Çok tatlı uyuyordun ve seni saatlerce seyrettim.

-Gülşen’inin yanında mı?

-Tabi ki hayır onun işleri vardı, bahçede, o kadar aptal mıyım ben.?

-Öyle demek istemedim.

-Sensiz olduğum her gecelerde yüreğim kanıyordu, soluk alamıyordum. Sana dokunmak, hissetmek için gecelerde hep işkence çekiyordum, sana muhakkak sahip olmayı işte o günlerde aklıma kazıdım ve işte şimdi benim ilesin, yaşasın!

-Ve bana âşık oldunuz öylemi?

-Evet, ben biraz deliyimdir bilmem fark ettiniz değil mi?

-Şu an Gülşen’in yerinde olmak istemem!

Mehmet Aluç

__________________

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..