Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Haziran '14

 
Kategori
Öykü
 

Takıntılı Aşk -2. Bölüm

Takıntılı Aşk -2. Bölüm
 

Selma elini çantasına attı. İçinde silahı çıkardı ve nedimin önüne geçerek kafasına dayadı.

- Eğer gidersen, burada kendimi öldürürüm, anlıyor musun öldürürüm..

Nedim bir anlık şaşkınlık ile olduğu yerde dondu kaldı. Allah’tan etrafta kimsecikler yoktu, kafe de kendileri ve garson ve kasadaki kasiyer vardı. Onlarda kendi günlük işleri ile meşgullerdi.

Nedim Selma’nın elindeki silaha soğuk anlamsız gözler ile baktı. Çılgın bir haberci gibi kararlılığı yüzünde, çılgınca bakışları ile Selma’nın ciddiyetini görünce ağır adımlar ile Selma ya doğru ilerledi.

- S.. Se.. Sen ne yaptığının farkında mısın?

Selma gözlerinde çılgın kararlılığı ile aşırı tepkili konuşması ile..

- Evet farkındayım..

Sesi sert ve katı idi. Nedim

- Ri. Rica ediyorum bu bir şakamı?

- Sen hala bu durumda şaka yaptığımı mı sanıyorsun?

Nedim bir an gelgitleri yaşadı. Ne söyleyeceğini bilememenin ezikliği ve şaşkınlığı içinde.

- Ha.. Hayır, galiba zihnimde yansımaları yaşıyorum. Gel oturalım, elinde ki o silahı indir konuşalım.

- Ne o korktun mu?

- Evet, korktum, kendine zarar vermenden korktum!

- Benim için mi korktun?

- Evet, bir çılgınlık yapmandan, beni üzmenden korkuyorum. Sakinleş gel oturalım konuşalım, lütfen. Anlaşılan sen benden daha fazla âşıksın, aşk gözünü kör etmiş pardon özür dilerim..

- Şimdi saçma ve vakit kaybı demeden benim ile oturacak ve konuşacaksın öylemi? Saplantılı dediğin, aşkımızı özgür kılmak adına benim ile konuşacaksın öylemi?

- Evet, neden olmasın? Yanılıyor olamam mı?

Selma şakağına dayadığı silahı hafifçe indirdi. Masaya doğru hafif adımlar ile ilerlediler ve oturdular. Nedim dudaklarında anlamsız kelimelerin saşkınlığı ile kafasında kavis çizen bu anın şok görüntüleri beyninde dolaşır iken, Selman’ın elindeki silahı almaya çalışır iken Selma usulca elini çekti.

Bu ani hareket ile ani bir şey yapacağının endişesi yüreğinde sarsıntılara neden olmuş, gereksiz ani hareketler kaçmanın bu ortamı sakinleştireceği kararına varmıştı. Selma sakin bir ses tonu ile.

- Ben her anımı senin ile oturuyor, senin ile kalkıyorum, her an senin ileyim anla beni.

Nedim şaşkınlık içinde

- Haklısın ama ben böylesine bir aşk ile beni sevdiğini düşünememiştim.. Ben de benim ile eğleniyorsun sandım!

Nedim bu olayı saplantılı aşk olayını çözmek için alttan alarak çözeceğini düşünüyordu. Bu söz Selma’nın hafif gülmesine sebebiyet vermiş ama şaşkın ifadesini yüzünde yok etmesine neden olmamıştı.

-- Haydi, kalk kaybolalım bu şehirde ne dersin? Kimse bizi bulmasın kaybolalım..

- Şey önce ilişkimizi gözden geçirelim ne dersin?

- Gideceğimiz yerde gece hiç bitmesin. Senin ile baş başa koyun koyuna uyumak ve sevişmek istiyorum. Duvarlarda senin resmin ve yanında ben sana tutkulu.. Sevdamız bize inadına gülüyor, hayal edebiliyor musun?
 

Mehmet Aluç
 Devam edecek

 

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..