Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ocak '10

 
Kategori
Mizah
 

Takip ediliyorum Ali İhsan!

Takip ediliyorum Ali İhsan!
 

şizo-frenli!


Ali İhsan’ı aradım!

“Ali İhsan takip ediliyorum kardeşim!”

“Kim Abi? Hayrola?”

“Asker! Evin önünden geçerken ters ters baktılar bana! Korkudan hazırola geçtim!”

“Yok be abi, sana öyle gelmiştir!”

“Valla lan, geriye dönüp baktılar bana, arabanın içinden!”

“Meraklarına gitmiştir hazırola geçmen!”

“Korkuyorum Ali İhsan!”

“Ne korkacaksın abi? Sen etliye sütlüye dokunmayan mülayim bir adamsın abi!”

“ Milliyet Blogda yazıyorum ya!”

“Olsun!”

“Atıp tutuyorum asker hakkında!”

“Ben de okudum bir yazını! Hani dağıtım olurken bir haftalığına firar etmiştin! “

“O değil ya! Kozmik odada truva atı benzeri bir yapılanma varmış. Yüze yakın saf kan darbeci bulunmuş orada! Onu

yazmıştım!”

“Vallaha mı?”

“Yok lan! Uydurmuştum!”

“Koruma ayarlayalım sana abi!”

“Ben de onu diyecektim Ali İhsan! Bana kik boks bilen iki koruma lazım! Askerliğini yapmamış olsun! Vicdani retçilerden!”

“Bakayım abi!”

“Valla sigara almaya çocuğu gönderiyorum korkudan. Evden dışarı çıkamıyorum! Bakkal naz ediyor! Yasak ya on sekiz

yaşından küçüklere tütün mamulu satmak!”

“Kağıda yazıp ver sen de ! Bakkal senin gönderdiğini anlasın!“

“Ellerine geçer Ali İhsan!”

“Abi iyi misin?”

"Korkuyorum Ali İhsan!"

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..